9 mrt 2015

Het 365 dagen Project

Fotograferen. Ik ben er gek op. En het is tegenwoordig ook heel makkelijk. De meeste mobieltjes kunnen degelijke foto's maken die we volop kunnen delen. Zo leg je heel je leven vast in foto's. Dat is ook zo met het 365 dagen project. Het is nog niet zo bekend, maar het is zo leuk! Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ik zit er wel aan te denken. Vandaag leg ik uit wat het is en hoe het werkt.




Eigenlijk is het heel simpel. Er zitten 365 dagen in een jaar( behalve in een schrikkeljaar natuurlijk) Je maakt elke dag een foto of iets anders creatief. Iets wat van jezelf is en wat je zelf gemaakt hebt. Ikzelf wil elke dag een foto gaan maken.

Waar maar je die foto dan van? Dat maakt niet uit. Iets van die dag. Dat kan zijn wat je wilt. Als het maar van jou is en je weet wat het is. Bijvoorbeeld iets wat je blij maakt.

En wat doe je daar dan mee? Dat is geheel aan jou. Je kan natuurlijk elke foto uploaden op bijvoorbeeld Instagram. Maar dat hoeft niet. Als je de foto's te persoonlijk vindt, kan je ze voor jezelf houden om ze na een jaar weer terug te kijken.

En wat ga ik hier mee doen? Ik wil beginnen aan deze 'challenge'. Wanneer precies weet ik nog niet. Misschien ben ik er al wel mee begonnen als dit online komt. Ik wil denk ik één keer in de twee weken een update geven en mijn foto's laten zien. Zouden jullie dat leuk vinden? Ik ga de foto's maken met mij HTC One S.

Doe je mee? Laat het me weten in de reacties!
Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...