11 mrt 2015

Room Details

Ik ben de laatste tijd veel bezig om mijn kamer op te ruimen. Ook heb ik aardig wat leuke dingen in mijn kamer staan, die het wat meer sfeer geven. Vandaag laat ik deze dingen zien door middel van foto's en uitleg. Veel kijk plezier.




Deze woorden komen van de Action en heb ik zelf versierd. Het zijn woorden die wel echt of mij slaan. 
Ook dit waxinelicht houdertje vind ik erg gaaf. Dit was rond november een echte hype. En hij is ook erg schattig. Hij is van de Xenos maar inmiddels zie ik hem nergens meer.
Mijn parfum staat op een leuk dienblad. Binnenkort komt er nog een parfum stash artikel online. 

Dit is een letterbak. Een soort 3D lijst zonder glas en met allemaal vakjes. Hier kan je leuke dingen in zetten. Die van mij is inmiddels helemaal vol. 

Ook mijn kaartenhart vind ik erg leuk. Dit was toen ook een tijdje erg populair. De foto ernaast is 3D en heel gaaf. 
Dit vaasje vind ik ook erg leuk. Die kocht ik laatst bij de Action. Ik denk niet dat ik er iets in ga zetten. 

En hier mijn Starbucks bekers. In de voorste zitten allemaal loom bandjes. Ik vind dit er zo erg leuk uit zien. 
Dit kreeg ik voor mijn verjaardag in 2013. Ik vind het nog steeds erg leuk. Misschien ga ik de kaarsjes ooit nog aansteken. De stenen heb ik er zelf op gelegd. 
Dit kreeg ik voor mijn verjaardag dit jaar. Ook dit staat er leuk in mijn kamer en je kan heb op verschillende manieren neerzetten. 
Dit schattige flesje zat bij mijn kerstpakket dit jaar. Ik vind hem erg leuk en ik heb ze Lucky Paper Stars zelf gevouwen en erin gestopt. 
Dit is de foto waarmee ik in de top 10 van een wedstrijd kwam. Daarvoor staat een spons in de vorm van een snor. 
Ook met dit woord ben ik erg blij. Ik heb dit 2,5 jaar geleden bij e Xenos gekocht. Zoals je ziet ben ik gek op New York. En dat terwijl ik er nog nooit geweest ben. 
Alle Arizona flesjes. Die heb ik vorig jaar gekocht. Ik vind het echt superlekker drinken. Vooral de rode en de witte fles vond ik erg lekker. Dit moet ik maar weer eens gaan kopen denk ik. 

Mijn zelf gemaakte 'moodboard'. Het is en kleine versie, maar ik vind hem toch erg leuk!
Hier nog wat tasjes. 

En uiteindelijk mijn stapel met kladblokken en wat notitieboekjes die ik niet gebruik, maar die ik er erg leuk uit vind zien. 

                                              Dat waren wat details uit mijn kamer. 
                                                                          Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...