10 apr 2015

Beauty wishlist Engeland

Deze zomer ga ik naar Engeland. En ik zou geen beautyblogger zijn als ik geen beauty wishlist zou hebben. Die heb ik dan ook! Jullie kennen de bekende Londen shoplogs wel. Ook ik heb daar naar gekeken en een selectie gemaakt van waar ik sowieso naar wil kijken. Natuurlijk ga ik ook kijken naar kleding en souvenirs. Vandaag mijn beauty wishlist voor Engeland.





Collection concealer


Face contour kit of blush by 3. Van de blush by 3 is dit plaatje een voorbeeld. Ik weet nog niet welke ik wil. En misschien koop ik er wel helemaal geen. 


Barry m nagellak
High shine: Cacao, mustard en dark green sowieso. Maar ook daarbij kijk ik wel. 

Matte burgundy crush, vanilla,


 
Real techniques kwast

Sleek palet. Hiervan weet ik nog niet welke. Hierboven is original te zien. Die lijkt me wel erg mooi. 

                                                    
Mua luxe velvet lip laquer Criminal of reckless


To kill a mockingbird harper lee. Dit is geen beauty. Maar toch wilde ik dit boek bij deze wishlist doen, want dit lijkt me echt een mooi boek en ik wil eigenlijk wel een boek in Engeland kopen. 

Dat was mijn wishlist voor Engeland. Hebben jullie nog tips voor winkels in Engeland?
Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...