15 apr 2015

Brief aan mijn oudere ik

Op het moment dat je dit leest ben je als het goed is 27.( Of heb je deze brief stiekem eerder gelezen?) Het is tien jaar nadat je deze brief geschreven hebt. Heb je al je doelen bereikt? Ben je gelukkig? Ik hoop het in ieder geval.

Ik hoop dat je je studie Journalistiek of bedrijfscommunicatie hebt afgerond en dat je nu doet wat je graag wil. Heb je inmiddels al iemand ontmoet waarmee je verder wilt? 

Ik ga vandaag je doelen van dit moment opschrijven. Misschien weet je ze niet meer allemaal, maar hopelijk heb je ze allemaal bereikt.

-Slagen
-Een goede keuze qua studie gemaakt hebben en aangenomen worden
-Die studie succesvol afronden
-Iets afvallen
- 100% blij zijn met mezelf
-zelfverzekerder worden
-gelukkig zijn

Natuurlijk weet ik niet waar ik over tien jaar sta. Maar iedereen heeft doelen toch? Ik hoop dat je inmiddels een boek geschreven hebt en een leuke baan hebt gevonden. Heb je risico's durven nemen en veel kunnen reizen. Heb je stage in het buitenland gelopen en ben je alleen op reis gegaan. Heb je ook mensen om je heen waar je op kunt bouwen? Ik hoop het.

Ik hoop dat je oprecht gelukkig bent, en zo nu en dan kan alles tegenzitten. Maar dat is bij iedereen zo. Ga door en zie het van de positieve kant. 

Ben je blij met alles wat er in deze tien jaar is gebeurd? Zo ja, mooi zo! Ga vooral zo door. En zo nee, je hebt nog een heel leven voor je. Heb geen spijt van de afgelopen jaren en zie de komende jaren vol goede moet tegemoet. Wees jezelf, en wees blij.

Xx je 17-jarige ik

Dit is een brief aan mijzelf. Ik heb het vaker voorbij zien komen en wil het al een lange tijd doen. Het is niet mega persoonlijk want bepaalde dingen wil ik liever niet op het internet zetten. Toch wilde ik dit graag met jullie delen. Soms is het goed om je doelen op te schrijven, zo begin je er misschien meer op te letten in het dagelijks leven. Heb jij al een brief aan jezelf geschreven?

                                                         Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...