17 apr 2015

Mijn Favoriete Youtube Kanalen

Eigenlijk zou er vandaag een video online komen met mijn nagellak stash. Maar mijn bewerkingsprogramma heeft weer problemen, dus die schuif ik even vooruit. Maar hij komt er aan! Als noodoplossing vandaag mijn favoriete youtube kanalen. 




 Natuurlijk kent iedereen Mascha van Beautygloss. Toen ze begon met vloggen was ik erg enthousiast. En nu heeft ze zelfs een eigen vlogkanaal genaamd vloggloss. Eigenlijk kijk ik haar beauty video's niet meer zo vaak. Maar ik kijk elke dag haar vlog. Vaak tijdens het opmaken. Dit is echt een aanrader en ik vind het superleuk dat ze al zover gekomen is met alles.  
 Ik denk niet dat iedereen Linda kent. Ik weet ook niet meer precies hoe ik bij haar terecht ben gekomen. Ik denk via Enzo Knol of Jill. Maar sindsdien kijk ik elke dag haar vlogs. Ja, weer vlogs. Dat vind ik gewoon erg leuk de laatste tijd. Ik kijk bijna alleen nog maar vlogs. Haar vlogs zijn ook erg leuk en heel realistisch. Ze is een student en maakt dingen niet mooier dan ze zijn. Soms zit er een saaie dag tussen, maar dat heeft iedereen toch?
 Ik ken haar eigenlijk pas een kleine week. Ik hoorde van iemand dat ze vlogt in Canada waar ze nu een maand stage loopt. Dat vond ik erg interessant. Maar inmiddels heb ik ook al een paar vlogs in Nederland gezien die ze al eerder had gemaakt en ik wil ze nu allemaal gaan kijken. 
 Ikvrouwvanjou wordt steeds populairder. Ik vind vooral de weekendvlogs leuk en ze maken het altijd weer leuk. De gewone video's zijn ook vaak erg grappig. En daarvoor hoef je niet vop vrouwen te vallen. Het zijn gewoon leuke en gezellige vrouwen en het voelt net alsof je naast ze loopt. 
Jacksgap is ook vrij populair. De laatste tijd worden de video's nog beter en met een nog duidelijkere boodschap. Jack en soms zijn broer Finn doen erg leuke dingen en het is mooi en inspirerend om naar te kijken. 

Niomi Smart is de vriendin van Marcus Butler. Zo heb ik haar ook leren kennen. Maar ze maakt nu zelf ook erg leuke video's. Ik vind Niomi gewoon een schat van een mens en wat ze ook doet, ik kijk er altijd naar. Het is gewoon leuk om naar te kijken en ze heeft ook leuke recepten. 

                          Dat was het weer. Wat is jouw favoriete Youtube kanaal?
                                                                Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...