5 apr 2015

Pasen: Recepten voor tapas

Zoals ik vanochtend al zei is het vandaag pasen. Weet je nog niet zo goed wat je vanavond moet eten. Ik heb wat recepten die mij erg lekker lijken inclusief de link zodat ook jij vanavond kan smullen. Dit zijn allemaal kleine hapjes die je natuurlijk kan combineren. Wij eten vanavond ook tapas, dus wie weet probeer ik ook wat recepten uit.



mini hamburgers met truffelmayonaise
recept
spaanse-tapas balletjes
recept

kipspiesjes met honing mosterd

recept
champignons met pesto

recept

mini pesto rolletjes
recept

paasmuffins met bacon en ei
recept

brood gevuld met ei
recept

Dat waren een paar recepten. Ze zijn allemaal van dezelfde site, maar ik had nog wat andere recepten, maar daar stonden geen plaatjes bij. Als je zoekt op recepten voor tapas krijg je heel veel resultaten. Genoeg om te maken dus,

Alvast eet smakelijk!
Xx Sara











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...