5 apr 2015

Pasen: Nail art inspiratie

Het is vandaag eerste paasdag. Schiet het je nu pas te binnen? Of moet je toch nog je nagels lakken? Dan heb ik hier wat inspiratie voor je. Als je hier nou niet zo'n zin in hebt kan je gewoon kijken naar de leuke plaatjes en om 1 uur vanmiddag nog een keer terugkomen, dan komen er nog wat recepten van kleine hapjes online die je meteen die avond kan showen aan je familie.

Alle foto's komen van weheartit.com


 Deze is niet zo moeilijk te maken, en de foto alleen al is toch superschattig?
 Natuurlijk hoef je niet per se een paashaas of kuiken op je nagels te prutsen. Je kan het ook simpel maar mooi en classy houden. 
 Ook dit is erg leuk. Gebruik gewoon matte nagellak in leuke kleuren, en je bent snel klaar. Dit kan je nu nog gaan doen.
 Ook deze vind ik erg schattig.


 Deze vind ik ook erg leuk. Misschien ga ik die zelf nog wel maken. Minions in paasstijl.Ik ben gek op minions, en ik weet dat veel mensen ze leuk vinden. 



Zo zie je maar dat je geen nail art expert hoeft te zijn om je nagels klaar te maken voor pasen.

Vergeet niet om om één uur mijn blog te checken als je nog wat recepten wilt voor je avondeten met pasen.

                                                                        Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...