29 mei 2015

Examenupdate

Vandaag, als het goed is, één van de laatste updates over mijn examens. Ik ben klaar en zit nu dus in spanning over de uitslag. Dat duurt helaas nog tot 11 juni. Ik wil het weten! Nu! Vandaag een update over hoe mijn laatste examen ging en of ik denk dat ik geslaagd ben of niet.





Het blijft natuurlijk lastig om te zeggen. En ik wil er niet te zeker over zijn. Ik ben er juist te onzeker over denk ik. Maar mijn gedachten dwalen vaak af naar de dag van de uitslag en ik heb toch wel een redelijk gevoel. Denk ik. Ik moet er niet aan denken om te zakken, maar het is nu eenmaal wel zo dat het kan gebeuren. Wat ga ik dan doen? Eerst herkansen. En als dat niet kan moet ik nog een jaar. Het ligt er aan voor hoeveel vakken ik dan gezakt ben, want ik wil liever niet nog een jaar naar mijn school. Dan wil ik liever naar de vavo.

Maar goed, genoeg negativiteit. Ik wil slagen! En ik ga het nu niet meer over zakken hebben. Ik hoop dat ik slaag!

Ik heb nu twee weken vrij maar geen baantje. Helaas! Ik ben al sinds januari op zoek, sinds mijn vorige baantje. Ik heb een paar gesprekken gehad, maar verder komt het helaas niet. Er zijn zoveel mensen die een baan willen, dat er genoeg keus is voor de bedrijven. En ze willen iemand die ze altijd kunnen oproepen, maar dat is natuurlijk niet mogelijk als ik volgend jaar in Utrecht op school zit. Maar ook dan wil ik een baantje haha. Ik blijf thuis wonen, dus er blijven nog genoeg uurtjes over waarop ik kan werken.

Ik ga volgende week naar een uitzendbureau om te kijken wat zij voor mij kunnen doen. heeft iemand daar ervaring mee?

Voor de rest ben ik bezig met het veranderen van mijn blog en het verbeteren van mijn blogposts. Ik heb de laatste tijd wat minder bezoeker, en dat vind ik erg jammer want ik doe nu juist zo mijn best op blogposts. Ook wil ik binnenkort toch echt weer filmpjes gaan maken, en misschien zelfs samenwerken met anderen.

Dat was eigenlijk de korte update voor nu. Ik doe niet zo veel maar wacht vooral af. Ook heb ik veel ideeën en daar wil ik echt wat mee gaan doen!
     
                                                                    Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...