31 mei 2015

Essence Gel Nail Polish zonder lamp Nr. 36| Review

Gelnagellak is erg in de laatste tijd. Het blijft veel langer zitten en is erg mooi. Eerst was er de gelnagellak met lamp en nu zonder lamp. Ik wilde graag eens een gelnagellak zonder lamp van sally hansen proberen. Maar die zijn duur. Toen kwam essence met de gelnagellak zonder lamp en die moest ik proberen. Blijft de nagellak langer zitten? Vandaag een review. 



 Je moet bij deze gelnagellak wel een base en top coat gebruiken. Die zijn iets duurder dan de nagellak zelf, maar wel noodzakelijk. Anders is de nagellak een gewone nagellak en geen gelnagellak. 

De base en top coat kosten 2,59 euro

De base coat brengt vrij dik aan, het voelt ook echt gel achtig aan. Maar de base coat droogt vrij snel op. 
De top coat is juist weer heel dun. Ook deze droogt vrij snel en mooi glanzend op. 


 Er was een actie van 1+1 gratis, dus ik kon twee kleuren uitkiezen. Vandaag review ik de linker nagellak, want de rechter heb ik nog niet op gehad. Daar geef ik later nog wel een update over op Instagram. 
De nagellak dekt met twee lagen erg mooi.Één laagje was al bijna volledig dekkend. De kleur is erg mooi. Iets donkerder dan in het flesje, maar mooi nude. 


Na twee dagen werden de bovenste randjes van mijn nagels al wat kaler en na drie dagen begon de base coat bij een paar nagels los te laten. Ik kon de nagellak er zo aftrekken. Wel heb ik moeilijke nagels voor nagellak, want bijna niets blijft langer dan drie dagen zitten. Erg jammer! Ik ga de blauwe kleur nog uittesten, maar op dit moment ben ik erg teleurgesteld. Misschien moet ik toch maar de gelnagellak van sally hansen gaan proberen. Ik heb gelezen dat de essence gelnagellak bij anderen wel werkt, dus het zal deels aan mij liggen. Gelukkig is de nagellak niet zo duur, en ik blijf het gewoon dragen want ik vind het mooie kleuren en een mooi effect.

De gekleurde nagellak kost 1,69 euro. Essence heeft trouwens nu alleen maar deze nagellak, maar ik neem aan dat je ze ook gewoon kan dragen met een normale base coat. Ook ga ik uittesten of andere nagellakjes ook in combinatie kunnen met de gel base en top coat. 

Essence is te koop bij Kruidvat. 

Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...