27 mei 2015

Review- Drie posters van Posters.nl

Iedereen heeft wel een poster in zijn kamer hangen. Of het nou een wereldkaart, een band of een film is. Ik had vroeger posters van Justin Bieber en sinds een paar maanden geleden  veel posters van One Direction. Maar nu ik wat ouder ben heb ik zoiets van. als je geen poster van een band hebt betekent dat niet meteen dat je geen fan bent. Ik wil mijn kamer gewoon iets strakker hebben, en daar passen 30 posters van One Direction niet bij. Vandaar dat ik erg blij ben dan ik posters moest uitzoeken bij posters.nl. Vandaag deel ik mijn ervaring met deze webshop en de kwaliteit van de posters. 





Allereerst even over de webshop. Er zijn daar zoveel posters te vinden! Ik heb echt uren rondgekeken op de site. De posters zien er vrijwel hetzelfde uit als in het echt. Maar één nadeel. Als je een posters aanklikt om te bekijken en daarna weer terug wilt naar de pagina om verder te kijken, ga je helemaal terug naar de eerste pagina. Dat is wel vervelend. Maar als je het paginanummer onthoudt ben je er zo weer.

De posters kwamen in bovenstaande doos. Dit kan natuurlijk niet door de brievenbus dus het komt met de pakketpost. 
 De posters lagen naast elkaar in de doos. Twee van de drie zaten keurig in plastic. 




 Poster 1: Wereldkaart-Antiek

Deze poster kwam verpakt in plastic. Zoals je ziet is de poster van glimmend papier. Het papier is ongeveer net zo dik als dat van schoolboeken. De kleuren van de poster zijn erg mooi en de poster is erg stevig. 



 De poster is iets lichter dan in de webshop. Maar dat geeft niet. Voor de rest ziet hij er precies hetzelfde uit. Echt van goede kwaliteit en een mooie donkere rand. De poster is 40x50, Ik ga er een lijst voor kopen denk ik. Dan kan hij mooi hangen aan mijn muur. Over deze poster ben ik erg tevreden en ik ben erg blij mee. 



Poster 2: Titanic-Plattegrond

Het bruine papier is de verpakking. Daar kwam ik later pas achter. Het zat vastgeplakt met plakband, maar het was dus maar een omhulsel van de werkelijke poster. Ook deze poster was dus goed beschermd. 


 Deze poster was in de sale, en mijn oog viel er bijna meteen op. Het is een plattegrond van de titanic en ik hou echt van dat verhaal. Ik kijk alle programma's over de titanic en hoe de ramp kon gebeuren. Dus deze poster was echt iets voor mij. 
Ook deze poster is erg mooi. Iets steviger dan de vorige poster en lekker licht. Deze poster is ook 40x50 en ook voor deze poster wil ik denk ik een lijst gaan kopen. Ik kan echt heel lang naar deze poster kijken. Het is eigenlijk een plattegrond en er zijn ook wat dingen bijgeschreven en dat lijkt op echt potlood. Deze poster is helemaal af. 
Poster 3: The Moustache- A man



 Ik was van het begin af aan verliefd op deze poster. Snorren zijn natuurlijk al heel lang in op bijvoorbeeld schriften of tassen. En ook ik ben gek op de snorren print. Deze poster is echt zo gaaf. Het zijn allemaal verschillende snorren. Zoals een barcode en een potlood. Echt geweldig! De poster is vrij dun en gevoelig voor 'deukjes'. Ik heb hier een ophangmechanisme voor gekocht. Ik weet niet hoe het heet, maar een lijst is natuurlijk niet zo handig bij zo'n grote poster. Wat je bovenaan op de poster ziet liggen is één van de twee ophangbalkjes. Dit heb ik gedaan omdat de poster anders niet bleef liggen. Deze poster is 91,5x61. En ook deze poster zat in plastic verpakt. 

 Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de webshop en de posters. Er is zo'n groot aanbod dat er vast en zeker ook iets voor jou tussen zit. Neem dus eens een kijkje! Het duurde zo'n twee weken voordat mijn bestelling kwam, want één poster was niet op voorraad. Maar het was het wachten waard en er is keurig met mijn bestelling omgegaan. Ik ben dus erg tevreden hierover.

Neem eens een kijkje op www.posters.nl

                                                                            Xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...