25 mei 2015

My week in Pictures #1/ Mei 2015

Elke blogger maakt wel eens een plog of zelfs een week in pictures. Ik vind dat vaak één van de leukste artikelen om te lezen in een week. De meeste week in pictures(of soortgelijke blogposts) komen op maandag. Ik had begin dit jaar echt een heel lijstje mensen wat het op zondag deelde. Maar nu niet meer zo. Ik wilde het eigenlijk ook op zondag doen. Maar dan zijn er steeds maar weken tot zaterdag en dan is het allemaal wat minder overzichtelijk. Dus toch maar op een maandag. Vanaf nu heb ik elke maandag een My week in pictures voor jullie. Veel kijkplezier!

                                                                                  Maandag



Dit is serieus de enige foto van maandag. Ik had van 9 tot 5 examens en heb tussendoor anderhalf uur voor me uit zitten staren en gekletst met vriendinnen. Ik had eerst Geschiedenis en daarna moest ik anderhalf uur wachten. Op een leestoets.... Dus ik heb niets meer gedaan. Maar ik moet toegeven dat ik zulke lange dagen niet meer gewend ben dus ik was echt kapot toen ik thuis kwam. We aten toen trouwens andijvie stamppot. :) 


Dinsdag

Goedemorgen! Lekker vroeg opgestaan zodat ik mijn moeder nog even kon zien voor haar werk. Ik ben trouwens doordeweeks elke dag om kwart voor zeven wakker. Best vervelend als je laat of niet naar school hoeft!

Dinsdag hoefde ik pas om half twee te beginnen. Na mijn ontbijt(waarvan ik steeds vergeet een foto te maken) haalde ik mijn computer tevoorschijn. Ik ging lekker spotify liedjes luisteren want ik had alleen maar een Engels leestoets die dag. 




Ook keek ik een paar filmpjes van Wiskunjeleren.nl. Echt een ideale site en het heeft me echt heel erg geholpen. Neem zeker eens even een kijkje als je moeite hebt met wiskunde. 



Ook maakte ik een blogpost over het W7 palet wat jullie al voorbij hebben zien komen. 


Groene ijsthee. Ik ben er gek op. Ik wilde eens de huismerkversie van de supermarkt hier proberen. Maar die was me eigenlijk iets te zoet en iets te weinig groene thee. 

Mijn blogplanning. Ik kwam regelmatig in tijdnood wegens examens, dus het ziet er erg rommelig uit. Maar dat wordt beter! 

Ook tekende ik wat in mijn kleurboek voor volwassenen. Als je rustig wilt worden is dit een goede manier en het is bovendien erg leuk om te doen. 

Woensdag

Woensdag stond ik weer rond half 8 op. Na mijn ontbijt( ja, weer geen foto) zette ik een grote kop thee voor mezelf. Ik moest echt even rustig worden. Want ik had vandaag mijn wiskunde examen. Ik ben niet zo goed in wiskunde dus het was erg spannend. Ik las nog wat dingen door en keek nog een paar filmpjes. Maar echt nuttig was ik die dag niet. 

 Mijn lunch was vrij groot. Ik moest toch drie uur werken aan wiskunde en ik wist dat ik alle tijd nodig had. Ik nam wel wat druiven mee naar school, maar een goede bodem kon ik wel gebruiken. Ik at een kaasbroodje, een half broodje jam, een half broodje pasta, kippensoep en een banaan. En toen zat ik bomvol! Maar het moest. 
Dit is trouwens ook mijn enige foto van die dag, want ik was pas om 5 uur thuis en wederom erg moe!



                                                                            Donderdag
 Donderdag stond ik weer om half 8 op. Ik ontbeet snel en ging hard aan de slag voor mijn blog. Ik moest foto's maken en een artikel schrijven over posters. Die blogpost komt woensdag online. Ik moest ook nog een gastartikel schrijven en daar ging ook redelijk wat tijd in zitten. 
 Deze poster is zo leuk!

 Ik zat heel de dag hier. In de keuken achter mijn laptop met een grote bende op tafel. Maar het was een georganiseerde bende. Mijn kamer is boven en daarvoor moet ik twee trappen op en ik ben altijd te lui om 100 keer naar boven te gaan voor iets waarvan ik weet dat ik het die dag nodig heb. 

In de avond maakte ik mijn eerste to do list voor de rest van de week. Hier wil ik binnenkort ook nog over schrijven. Ik wil meer gaan sporten en het helpt als ik het inplan, dus dat doe ik nu. Ik heb al drie dagen gesport( met als gevolg overal spierpijn.) Zondag ik mijn rust/yoga dag. 

En zo ziet de tafel eruit als ik een to do list maak. Hierover lees je binnenkort ook meer. 

Vrijdag

Vrijdag ochtend werkte ik hard voor school en ging ik boodschappen doen. Daarvan heb ik geen foto's. In de middag bakte ik een appeltaart want in het weekend was het pinksteren. Ik deed er marshmallows op, maar die waren niet echt te proeven. Het zag er wel grappig uit. 


Toen de taart in de oven stond at ik wat chocopindas en ik dronk mijn favo drinken. Grapefruit sap met prik. Zo lekker. Zonder prik is het trouwens ook erg lekker. Terwijl ik dit at en dronk deed ik nog wat voor Aardrijkskunde. Mijn laatste examen!

Flashcards met begrippen maken. 


Dit is een boekje van aardrijkskunde waarin er ook dingen stonden die niet van belang waren. Ik heb dus met die sticky notes aangegeven vanaf waar er een belangrijk hoofdstuk begon. En op dat briefje staat precies welke hoofdstukken ik moet leren. Ik ben ook een beetje losgegaan met de decoratie zoals je ziet.... 

Ik kreeg dit boekje later van mijn leraar omdat ik er op de dag dat hij ze uitdeelde niet was. Hij had mijn naam erop geschreven. Sara M. Net zo'n crimineel haha. 

Zaterdag

 Zaterdag sliep ik een beetje uit. Na deze foto keek ik nog even op social media en ik stapte om half 10 mijn bed uit. 
Tijdens het ontbijt zag ik opeens de mega jonge Justin Bieber op MTV. Zo leuk. Met het liedje Baby haha! Dat was echt mijn favoriete liedje. Ik was vroeger fan en vind hem nu ook nog wel oké. 

Ik ging weer aan de slag met Aardrijkskunde. Lekker dingen markeren haha. Ik heb er een zere hand van. 


Na het leren maakte ik deze make-up look. Jullie hebben hem gisteren al gezien. Alleen deed ik hier een ander lipproduct op, ik wilde kijken of ik het nog steeds niets vond. En dat vind ik. De kleur is mooi, maar het plakt zo erg! Dit zien jullie nog wel eens bij een blogpost over mijn grootste miskopen. 

's Avonds was het tijd voor het songfestival. De finale. Zweden was wel een terechte winnaar, al was ik eigenlijk voor België en een beetje voor Noorwegen. Maar het liedje van Zweden was ook erg leuk, en de performance was erg gaaf. 

Zondag

En dit is hoe ik gisteren mijn tijd heb doorgebracht. Vandaag als ik dit schrijf. Lekker in de zon. Ik heb de spijker broek al snel verruild voor een korte broek. Ik heb wat geleerd, gekleurd en gelezen. We gingen voor de eerste keer barbecuen. Dat was lekker! Zo ga ik twee films kijken met mijn ouders en broertje.

Volgende week ga ik niet zo veel spannends doen denk ik. Maandag naar de pinkstermarkt, dinsdag Aardrijkskunde examen en daarna veel bloggen en hopen dat ik geslaagd ben. 

Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...