20 mei 2015

W7 In the Buff- Review

Iedereen kent de Naked paletten van Urban Decay wel. Die dingen zijn zo duur! Ongeveer een jaar geleden kwam er een palet van W7 uit wat erg lijkt op één van de paletten van Urban Decay. Ik kwam hem laatst tegen bij de op=op voordeelshop. Hij was rond de 8 euro, en ik was zo benieuwd dat ik hem mee nam. Vandaag een review.




 Het palet zit in een blikken doosje. Dat is bij Naked van Urban Decay ook zo. Het ziet er best luxe uit en ook speciaal. Het trekt je aandacht. In het palet zitten twaalf mooie kleuren en een kwastje. Die is in principe prima te gebruiken, maar ik heb al mijn eigen kwast. 




 Buff-Camel-Sand-Dust-Chocolate-Topaz
 De swatches van de kleuren hierboven. Buff is erg licht, maar goed te gebruiken als highlighter. Ook Sand is daar geschikt voor. Topaz valt een beetje weg op de foto, maar ook die is goed gepigmenteerd. Mijn favoriete kleur van dit rijtje is Camel. 
 Earth-Storm-Silk-Wave-Thunder-Onyx
De oogschaduwkleuren hebben echt mooie namen!



 Deze kleuren zijn duidelijk donkerder en zijn iets meer gepigmenteerd dan de swatches van net. Vooral de zwarte kleur Onyx verbaasde me. Die is echt heel gepigmenteerd en ik moest aan houtskool denken toen ik deze kleur swatchte. Mijn favorieten van dit rijtje zijn Storm en Silk. 

 Hier alle namen met de kleuren eronder. Dit staat op de achterkant van het palet. Dat is wel makkelijk en het ziet er leuk uit. 

Ik ben erg tevreden over dit palet. Jullie zien er vandaag geen ooglook mee, want die komt er binnenkort pas aan in een apart artikel. Nog even afwachten dus. Maar ik kan nu al zeggen dat ik erg blij ben met dit palet. Hij ziet er leuk uit. Alle kleuren zitten er eigenlijk in en dit is dus een prima palet om mee op vakantie te nemen. Hoef je niet je halve make-up stash mee te nemen. Ik ben erg tevreden over de pigmentatie en vind dit palet een echte aanrader.

W7 is te koop bij sommige op=op voordeelshops en een palet kost rond de 8 euro.

                                                                        Xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...