22 mei 2015

Personal update| Examens, bloggen, bijna vakantie?! en songfestival

Heey, vandaag weer eens een personal update op mijn blog. Het is nog niet zo lang geleden, maar er is in de tussentijd best veel gebeurd. Ik heb meivakantie gehad en bijna al mijn examens zijn voorbij. Hoe is het gegaan? Daar ga ik het vandaag met jullie over hebben.
              :(





Examens

Goed, examens dus. Ik was er best zenuwachtig voor. Maar gelukkig had ik vier leestoetsen en drie gewone examens. De leestoetsen gingen sowieso wel goed. Ik vind dat ook gewoon bijna leuk om te doen! Voor de rest heb ik al mijn geschiedenis en wiskunde examen gehad. Hoe gingen die? Ik wil er niet te negatief over zijn, maar ik ga ook niet schreeuwen dat ik zeker weet dat ik ze gehaald heb. Want dat weet ik gewoon niet. Het ziet er op zich redelijk goed uit. Ik had goede antwoorden, maar ook foute antwoorden. Ik heb gewoon mijn best gedaan, en dat is alles wat je kan doen. Ik hoop gewoon heel erg te slagen. Dinsdag heb ik nog mijn aardrijkskunde examen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Ik ben al twee jaar slecht erin, maar het was of dit of economie. Nou geloof me, economie was echt geen optie. Ik hoef maar een 5,7 te halen dus daar ga ik voor! Wat me meevalt is dat ik best rustig ben. Ik was voor het eerste examen erg nerveus omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. Dat was Nederlands, maar wij kregen voor het eerst een ander examen dan voorgaande jaren. Met argumentatie. Even wennen dus. Maar het viel mij wel mee. 

Als ik zo zenuwachtig ben neem ik een stress pil. Je hebt er veel soorten van, zelfs iets vloeibaars wat je in je mond spuit. Het bevat bijna allemaal valeriaan. Een rustgevende plant. En dat stinkt! Maar het helpt wel. Ik heb een potje met pillen van kruidvat huismerk. Tip voor mensen die veel stressen voor toetsen. Ik begin ongeveer twee dagen voor de toetsen met slikken en nu slik ik ze dus door tot mijn laatste examen dinsdag. Want er zitten best veel toetsen in één week.
                          Never/ Work hard

Bloggen

Nu ik bijna klaar ben met school heb ik meer tijd voor bloggen. Zo ben ik vandaag lekker hard aan het werk. Ik heb foto's gemaakt voor een samenwerking met een webshop en ik heb een gastartikel geschreven. Ook ben ik lekker aan het plannen en inspiratie op doen. Wat willen jullie nog zien? Ik wil ook meer gaan doen met youtube, dus ik ga daar na dinsdag hard mee aan de slag. Ik besef nu nog meer hoeveel ik van bloggen hou en de laatste tijd voelde het soms als een verplichting. Maar ik heb niet opgegeven en er is elke keer een blogpost online gekomen. Daar ben ik best trots op. En nu kan ik meer tijd besteden aan blogposts en foto's dus wordt de kwaliteit ook beter. Ook zit ik te denken aan een nieuw logo en nieuwe lay-out. Maar daar ga ik nog even naar kijken. Als er iemand ervaring heeft daarmee, laat het me weten! Misschien kan je me dan wel helpen.

Bijna Vakantie?!

Ik besef het echt nog niet zo goed. Het is natuurlijk afwachten of ik na 11 juni nog terug moet naar school of niet. Maar vanaf 26 mei tot 11 juni heb ik sowieso vakantie. 11 juni is mijn examenuitslag en ik weet echt niet hoe ik die dag ga vullen. Ik wordt nu al zenuwachtig als ik eraan denk. In deze mini vakantie ga ik veel bloggen en als ik echt geslaagd ben ga ik leuke dingen doen van het lijstje dat ik laatst liet zien in een blogpost. Ik heb er zin in!

Songfestival


Ik kijk al jaren naar het songfestival. Het is echt een soort traditie. En ook dinsdag was het weer zo ver. En vanavond(gisteravond als je dit leest) ook weer. Ik ben benieuwd. De 1e halve finale was best goed, maar er gingen een paar acts door die beter thuis hadden kunnen blijven. Jammer voor Nederland, want we hadden best in de finale kunnen komen omdat vele andere acts slechter waren. Gelukkig ging Belgie wel door. Daar was ik van het begin af aan al voor. Het liedje is zo leuk! Helaas ben ik bang dat Rusland uiteindelijk gaat winnen. Australie vind ik trouwens ook erg goed. Echt leuk dat de meeste mensen daar kijken, terwijl ze normaal geeneens meedoen. Ze doen nu mee wegens het 60e songfestival. En het liedje is erg tof!

                 Coming soon!! ~ | via Google



Goed, dat was mijn personal update voor nu. Ik hou jullie op de hoogte van mijn examenuitslag en als jij nog examens of een toetsweek hebt veel succes! Het komt uiteindelijk allemaal goed.

                                                               Xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...