14 jun 2015

Mijn examenuitslag

Vandaag ga ik mijn examen uitslag met jullie delen. Ik typ dit artikel op verschillende momenten. de datum en tijd staan er steeds boven. Zo krijg je een soort dagboek idee. En dat leek me wel leuk. Ik begin dit artikel om kwart voor zeven op woensdag avond 10 juni. Veel leesplezier!





10-06-2015 18:46

Pff, ik stress me echt kapot. Ergens in mijn hart voel ik dat het goed zit. Maar ik heb het gevoel dat ik dat de hele tijd moet afkloppen en dat ik toch echt rekening moet houden met een herkansing. Ik wil het niet, maar ik moet realistisch blijven. Iedereen kan zakken. Dus ook ik. Ik heb er een lange tijd over nagedacht of ik het ook tegen jullie zou zeggen als ik gezakt zou zijn. Maar jullie weten inmiddels zoveel dat dit er ook nog wel bij kan. Ik ga het jullie dus hoe dan ook vertellen.

Ook verlang ik zo intens naar een zon vakantie. Maar ik ga naar Zuid-Engeland. Daar is het vaak wel lekker warm, maar niet tropisch. Ik kijk de vlogs van Enzo Knol. ( ben ik de enige 17-jarige?) En ik heb zelfs ontdekt in wel hotel hij zit. Niet omdat ik dat nou per se wil weten want OMG Enzo Knol is er ook geweest! Nee, zo'n fangirl ben ik nou ook weer niet haha. Maar het is daar zo mooi en gaaf. Leuke glijbanen en dat buffet. Ook is het strand er erg mooi en er zijn mooie zwembaden. Ik wil er gewoon heen! Het is zo mooi. Ik heb het dan ook meteen op mijn bucketlist gezet.

Dit soort dingen doe ik dus om mezelf af te leiden van de stress voor mijn examen uitslag. Maar ik denk er constant aan. Iedereen denkt dat ik slaag. Maar wat nou als ik die mensen teleurstel? Wat als ik nog een jaar op mijn middelbare school moet overleven? Ik wil dat helemaal niet!

Maar oké, zo gaat het dus heel de dag haha. Ik vind het eigenlijk heerlijk om dit van me af te schrijven. Tot de volgende update morgenochtend! Als ik het niet vergeet door de stress haha.

11-06-2015 10:23

Oh ik stress me echt nog erger dan gisteren. Maar ergens vanbinnen ben ik best rustig. Ik moest wat broodjes halen op de fiets en dat was me nog wat. Ik was er niet echt bij met mijn hoofd, maar heb het overleefd.

Mijn broertje is inmiddels ook weer thuis. Hij krijgt ook vanmiddag de uitslag. Ik wilde nog even kijken hoeveel punten ik bij bepaalde vakken had, maar ik weet echt niet meer wat ik ingevuld heb. Sinds vanochtend staat de N-norm van de examens erop. En ze zijn best oké. Ik zal ze hieronder even delen voor degenen die weten wat een N-norm is. De N-norm heeft veel invloed op je eindcijfer voor je examens. Een bepaald procent leerlingen moet zakken en dat regelen ze dus met de N-norm.

Nederlands: 1,1
Frans: 0.0?
Duits: 1,0
Engels: 0,5
Geschiedenis: 1,1
Aardrijkskunde: 1,0
Wiskunde A: 1,0

Zo, dat was het dan. Nu is het afwachten. Ik durf echt nog niet te zeggen dat ik geslaagd ben. Ik ga nu maar weer verder stressen. Tot de volgende update!

11-06-2015 11:32

Ik heb inmiddels een paar youtube video's gekeken en ik hou nu mijn oortjes uit. Geen filmpjes en geen muziek. Want ik moet de telefoon horen. Om 12 uur begint mijn school met het bellen naar de gezakten. Tot ongeveer 2 uur. Als je geslaagd bent krijg je je mentor aan de lijn, daar hoop ik zo op! Ik ga zo maar even eten, ookal heb ik eigenlijk helemaal geen trek. Ook komt mijn moeder als het goed is zo thuis van haar werk. Het is gewoon nog even wachten. En het is verdacht stil in de klassenapp en op social media. Iedereen is gespannen.

11-06-2015 14:22

De gezakten zouden tot twee uur gebeld kunnen worden. Het is nu bijna half drie. Ik ben niet gebeld. Maar ook niet door mijn mentor met de mededeling dat ik geslaagd ben. Ben ik geslaagd? Ben ik per ongeluk toch gezakt maar zijn ze mij vergeten? Zo spannend!

11-06-2015 17:28

Zo, even een sprong in de tijd. Er is best wel wat gebeurd in die paar uurtjes. Ik kan het dan toch echt zeggen. IK BEN GESLAAGD. Mij mentor belde om tien over half drie met dit leuke nieuws. Ik ben zo blij! Ik kan het nog geeneens beseffen. Ik moest om 4 uur mijn cijferlijst ophalen. En OMG ik heb een 6,2 voor wiskunde! Ik kan het echt niet geloven. Het was steeds een beetje moeilijk met wiskunde en ik haalde maar net voldoendes. Maar nu heb ik gewoon een 6,2. Ik sta twee vijven en dat mag. Dus ik ben geslaagd. Ik ga niet herkansen want de vakken die ik niet gehaald heb kunnen niet echt verbeterd worden. Het zijn een 5,1 en 5,4. Dus het is niet zo laag. Nu wachten op de uitslag van de loting van journalistiek op 16 juli. Ik ben benieuwd! Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk!


Dat was een soort dagboekje van mijn dag. DE dag. Ik ben zo blij! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een keer een ander soort vorm van een artikel te zien. 

                                                                     Xx Sara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...