15 jun 2015

My week in pictures #4| juni 2015

Van de week was een spannende week. Ik heb weer iets meer foto's gemaakt dan vorige week. Het was, ondanks dat ik vrij was, best een drukke week. Vandaag laat ik die weet aan jullie zien door middel van foto's. Veel kijkplezier!




                                                                          Maandag
Goedemorgen! Een nieuwe week. Vol met dingen om te doen. Dit was mijn outfit van maandag.
 Ik ontdekte de app VSCO cam. Ik kende het al, maar ben er nu lekker mee aan de slag gegaan. Deze foto is van onze vierkante meter moestuin. 


 Ik at een gele kiwi. Ik ben allergisch voor groene kiwi's en ik vind de gele kiwi's eerlijk gezegd ook lekkerder. 

 Ook keek ik allemaal photo diaries. Want die komen bijna allemaal op maandag online. 
 In de avond kookte ik. We aten sla, rosti rondjes en een hamburger. 

                                                                          Dinsdag

 Goedemorgen. Dit was de make-up die ik dinsdag droeg.


Omgerolde pijpen zijn weer helemaal in. En ik doe lekker mee aan de trend, als het warm weer is. Want dan komen mijn sandalen beter uit haha. 

 Dit zijn echt mijn favoriete vlogs ever!!! Door Ivana wil ik binnenkort een bucketlist gaan maken met dingen die ik erg graag wil doen. Zij is nu aan het backpacken in Azië en komt binnenkort weer terug, jammer genoeg! Dan zijn er geen travel vlogs meer. Maar ze is echt geweldig!
 Mijn favoriete avondeten. Tagliatelle met spinazie, kaassaus en hamblokjes. 
En kersen als toetje. Ik hou van het zomerfruit!


's avonds keken we de serie Vikings. Echt een aanrader!

                                                                          Woensdag

 En weer een nieuwe dag. Morgen de examenuitslag, spannend! Ik moest om 7 uur op om te helpen bij mijn moeder op de peuterspeelzaal. Dit is een dekentje dat ik laatst kocht voor op mijn bed. Zo heerlijk zacht en lekker om onder te bloggen of series te kijken. 
 Deze slinger zat bij het tijdschrijftenpakket wat ik voor mijn moeder kocht voor moederdag. Slingers zijn nu helemaal in. Ik vond hem wel erg leuk, dus ik hing hem op. 


 Even mijn kleding in de kast opbergen.

 Die moest ook nodig opgeruimd worden. Dat heb ik inmiddels gedaan, maar ik kan er niet echt foto's van maken want het is erg donker in mijn kledingkast. 


 De nieuwe aflevering van Pretty Little liars stond online! Meteen kijken dus. Ik ben echt zo enthousiast over dit seizoen tot nu toe. 

 Terwijl ik naar PLL keek at ik wat smarties. 
 In de avond schreef ik alvast een stukje aan mijn artikel over mijn examenuitslag. Dit artikel kwam gisteren online. 

                                                                                Donderdag

 Vandaag was DE dag, ik zou mijn examenuitslag krijgen. 's ochtends maakte ik mijzelf op, dat werkt vaak een beetje ontspannend. 

 Ik keek naar Say Yes to The Dress en Extreme Couponing.
 Ook dronk ik wat thee. 
 Om even buiten te zijn ging ik brood halen bij de supermarkt. Ik nam mijn Primark rugzak uit Londen mee.

Om tien over half drie werd ik gebeld dat ik geslaagd was! De vlag ging meteen naar buiten. We hebben geen vlaggenstok of mast. Dus moest het maar zo haha. Samen met mijn tas uit de onderbouw.


Jullie hebben gisteren al uitgebreid kunnen lezen dat ik geslaagd was. Hierboven mijn cijferlijst. Ik ben er best trots op. Vooral op wiskunde haha. Ik ben daar normaal helemaal niet goed in en voor mijn examen had ik gewoon een 6,2!

                                                                          Vrijdag

 Vrijdag ging ik even mee naar de supermarkt en voor de rest was het eigenlijk te warm om iets te doen. Ik heb mijn kledingkast opgeruimd en youtube video's gekeken. 
 Ik keek onder andere de vlog van Enzo Knol in Turkije. Hij maakt me altijd erg vrolijk en ik vind zijn vlogs erg leuk. En zeker de vakantie vlogs. 
 Ook beantwoorde ik nog even wat mail voor mijn blog.

In de avond keken we een film genaamd Red Sky. Hij was wel oké. 

                                                                              Zaterdag

 Ik heb maar twee foto's voor deze dag... Ach maakt niet uit. In de avond keken we naar Outlander. Die serie vind ik erg goed, maar is nu tijdelijk afgelopen.

One Direction was in Brussel. Ik was er helaas niet bij, maar zag deze foto op Twitter. Ik wil naar hun concert!!

Zondag

Ik was al iets eerder wakker, maar om tien over negen ging ik uit bed. 

 Deze gerbera's kreeg ik van mijn buurvrouw omdat ik geslaagd ben. Ik ben gek op gerbera's.
 Deze bos bloemen kreeg ik van mijn moeder omdat ik geslaagd ben. Vooral de rozen zijn erg mooi! En mijn kamer ruikt er lekker door. 

 Ook kreeg ik zaterdag nog wat kaartjes van familie. Zo leuk! Ik begin nu steeds meer te beseffen dat ik gewoon geslaagd ben voor mijn havo. 

Ook maakte ik mijn to do list voor volgende week. Ik heb best veel blogdingen te doen omdat ik langzamer hand vooruit moet gaan werken voor mijn blog. Ik ga bijna op vakantie!!

Dit was de My Week In Pictures voor deze week. Tot woensdag!
                                                                          Xx Sara





















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...