8 jun 2015

My week in pictures #3| juni 2015

Vandaag weer een My week in pictures voor jullie. Het zijn iets minder foto's want ik vergat steeds foto's te maken of ik was te druk met andere dingen. Kijk mee naar mijn week!



                                                                      Maandag
 Ik begon de dag met fotograferen in de tuin. Die is nu zo mooi en groen! Ik ben er gek op. Het mag altijd wel zo mooi zijn. Die foto's komen van de week online. 



Selfie tijd! haha. Ik ben echt helemaal gek op dit truitje. Aan de onderkant heeft hij nog een soort festival-achtig randje. Erg leuk! Dit truitje was rond de 10 euro en komt van de H&M. 


 Dit vind ik erg leuk om te doen als ik even moet wachten of niets anders wil doen. Het is tekenen van punt naar punt. Mijn moeder vroeg zulke boekjes voor haar verjaardag maar kreeg twee dezelfde. Dus ik mocht er één hebben. En stiekem ben ik gewoon een beetje verslaafd. 
Aan het einde van de dag nam ik nog wat pistache nootjes. Erg lekker maar zo moeilijk om uit die dopjes te halen. 

Dinsdag

 Dit is echt een aanrader voor mensen die van lezen houden. Ze heet Sanne en is Nederlands maar woont in Londen. Ze maakt filmpjes over boeken en soms ook over Londen. Erg leuk!
Booksandquills


 Ook keek ik nog even op de blog van Laura

Voor de rest heb ik geen foto's van die dag. Ik heb de slaapkamer deuren geverfd en dat nam best veel tijd in beslag. 

Woensdag

 Ik begon de dag met havermout. Ik moet dit echt vaker gaan doen want ik vind het lekker. Een paar rozijnen en wat kaneel maken het net iets smaakvoller.
 Ook keek ik even op twitter omdat ik de blog wilde bezoeken van een oud-klasgenoot van mij.

Ik tikte ook nog wat blogjes en wilden eigenlijk mijn nagels gaan lakken.Maar dat is er niet meer van gekomen omdat ik weer de deuren moest verven haha. Ik zou bijna klusvrouw worden. 
Aardig wat dingen ingepland en wat video's bewerkt die ik de week ervoor had opgenomen. De eerste komt woensdag online. 

 Rond half één kwam mijn moeder thuis uit haar werk. Ik maakte even cup a soup. Ik doe eerst wat koud water bij de poeder en dan giet ik het gekookte water erbovenop. Zo komt er onderin geen poeder en klont massa. 
 Ook even de tafel gedekt. 
 Na het eten ging ik de glamour lezen die ik de dag ervoor binnen had gekregen. Ik kan niet wachten tot het zomerboek in de winkels ligt. 

 Ik had die dag trouwens weer mooie sokken aan haha. Ik hou van gekke sokken. 
In de avond dronken we thee en keken we Vikings. Echt één van mijn favoriete series op dit moment. 

Donderdag

 Donderdag moest ik even naar de winkel voor bovenstaande dingen. 

 Maar eerst nam ik na het ontbijt een kopje thee en keek ik Say yes to the dress. Dat is echt zo'n leuk programma!
 's middags scheen de zon heerlijk, maar ik moest even een video bewerken. Dus ik deed het raam maar wagenwijd open. 
Ook keek ik even op youtube. 


Vrijdag

 Mijn ontbijt. Daar heb ik deze week een paar foto's van. Maar niet van het avondeten haha. Het is ook echt het één of het ander bij mij. Ik ga er proberen beter op te letten!
Mijn outfit voor die dag. het was eigenlijk iets te warm maar ik moest nog een paar keer fietsen. Toen ik 's middags thuis was trok ik een jumpsuit aan met korte pijpen. Die is erg leuk en laat ik misschien nog wel eens zien. 


 We gingen naar de Action en kochten daar koetjesrepen. ( en nog wat andere dingen) Het was weer de periode van de maand dus ik snakte naar chocolade. 

 
Daarna ben ik binnen gaan zitten. Daar was het lekker koel en buiten was het echt niet te doen. Ik keek mannenharten en ik vond hem leuker dan de eerste keer. 

zaterdag

In de ochtend wachtte ik op mijn moeder. Ik had al gedweild en geverfd.  
Na het tussen de middag eten heb ik lekker in de zon gezeten en wat gelezen. 


zondag

Dit is mijn enige foto van zondag aangezien ik de MWIP al wat eerder in elkaar moet zetten omdat hij morgenochtend klaar moet staan. Ik keek Dunya en Desie in Marokko. Ik was en ben echt gek op de serie Dunya en Desie. Zo leuk! Daarna keek ik een andere favoriete serie. Dance Academy. Alleen was het helaas ingesproken, maar ook deze serie is erg leuk.

Ik heb tussen de middag een kaasbroodje gegeten. Daarna heb ik gewerkt aan mijn blog en wat youtube video's gekeken. Ook heb ik buiten mijn to do list gemaakt en wat gelezen. We aten frietjes met een Cookie Dough ijsje toe. En het is kwart voor zeven nu ik dit laatste stukje typ.

Van de week wordt een spannende week. Ik krijg donderdag mijn examenuitslag. Maandag ga ik meehelpen op mijn moeder haar werk dus er zullen van die dag niet zoveel foto's zijn. Ook wil ik nog een bucketlist maken en misschien een video opnemen. Ik wil alvast een inpaklijst maken voor de zomervakantie in Engeland. Maar het wordt vooral veel in spanning zitten haha. Ik hoop dat ik slaag!

                                                                    Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...