7 jun 2015

Review: Essence Longlasting Lipstick Nude 05 Cool Nude

Ik ben gek op lipsticks. En vooral op die van Essence op dit moment. Ze zijn kwalitatief goed en helemaal niet duur. Ze hebben veel verschillende kleuren en het assortiment wordt ook regelmatig vernieuwd. Wat wil je nog meer? Vandaag een review van een Essence lipstick genaamd Cool Nude. 






Allereerst vind ik het erg mooi dat de huls precies dezelfde kleur heeft als de lipstick. Sowieso zien de Essence lipsticks er altijd erg chique en helemaal niet goedkoop uit. Echt een pluspunt! Het oog wil ook wat. 

Weer het gebruikelijke Essence logo in de lipstick. Ook dat vind ik erg mooi. 





De swatch is vrij licht op mijn hand. Op mijn lippen komt hij beter tot zijn recht, maar daar komt binnenkort nog een foto van. Deze lipstick doet me een beetje denken aan Faux van MAC. Maar ik kan het niet vergelijken want ik heb Faux niet. 

Ik vind de kwaliteit van de lipstick weer erg goed. Een mooi kleur die vrij goed te zien is. Hij is heel romig en brengt daardoor erg makkelijk aan. Ook blijft hij heel de ochtend wel zitten.  Je moet hem dus wel regelmatig bijwerken. Maar wat verwacht je van een lipstick van 2,40 euro. Ik ben tevreden en ik draag hem met veel plezier. Ik zou zeker even een kijkje in de winkel nemen!

Essence is te koop bij de Kruidvat en de Longlasting lipstick nude kost 2,40 euro.

                                                               XX Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...