8 jul 2015

How much is my face worth?

Ik ben altijd al benieuwd geweest hoeveel geld mijn dagelijkse routine heeft gekost. Hoeveel smeer ik dagelijks op mijn gezicht? Dat ga ik vandaag uitvinden en met jullie delen!





Ik heb sommige producten gekregen bij een abonnement of met korting gekocht. Ik zal de prijs berekenen die ik ervoor betaald heb en ook hoeveel het in werkelijkheid zou kosten. Ik tel de kwasten niet mee.
Ik heb hiervoor niets betaald. Hij zat bij mijn glamour abonnement.
Hij kost in het echt ongeveer 25,95 euro

De foundation kost 3,99. De kwast reken ik niet mee. Hiermee breng ik mijn foundation en concealer aan. 


Deze concealer kost 2,59 euro.

Wenkbrauwpotlood: 2 euro.
Wenkbrauwgel: 3,75 euro

Poeder: 0,99 euro
Blush: 0,99 euro
Wat ik ervoor betaald heb: 4 euro
Echte prijs: 15,49 euro

Wat ik heb betaald in totaal voor mijn dagelijkse producten: 18,31 euro
Wat de prijs zo zijn als ik de echte prijs betaald had: 55,75 euro

Het verbaasd me echt hoe weinig ik betaald heb ik totaal voor mijn dagelijkse producten. Als ik de volledige prijs betaald had was ik zoveel duurder uit! 

                                                                          Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...