6 jul 2015

My Week in Pictures #7| Juli 2015

 Afgelopen week was lekker relaxed en ook leuk. Ik had mijn diploma uitreiking en het was supergoed weer. Ik heb veel fruit gegeten en zat met mijn hoofd al helemaal op vakantie. We beginnen langzaamaan wat dingen te kopen ervoor en te pakken. Vandaag laat ik mijn lekker rustige week zien met best veel foto's.



                                                                              Maandag
Dit was de lunch die maandag. Rechts voor mij en links voor mijn moeder. En wat druiven. 



Ook reageerde ik even op een blogpost. 

Ik keek wat youtube video's
En voor ik het wist was het alweer 11 uur. Ik heb nog even gelezen en ben toen lekker gaan slapen


                                                                           Dinsdag


Goedemorgen! Ik ontbijt met havermout. 

En ik ben lekker vooruit gaan bloggen. Ik werk de laatste tijd veel vooruit zodat ik een beetje vakantie kan houden op sommige dagen.
Mijn to-do list is best lang. Maar het gaat tot nu toe goed. 
Lunch. Weer met druiven. 

Daarna keek ik weer wat youtube video's. 


Ik kreeg van een collega van mijn moeder 12 van de 16 minions van de Plus. Ik vind minions zo schattig en leuk! Ik ben er blij mee haha. 



                                                                         Woensdag

Dit was een deel van mijn examencadeau. Ik heb er ook nog zelf deels aan meebetaald. Ik wilde graag een goede koptelefoon voor op vakantie en voor volgend jaar in de bus. Het is de Urbanears Humlan Cobalt geworden. Hij zit lekker en heeft een gave kleur. 
We aten die avond soep met brood, want we moesten een beetje op tijd weg naar school. 


Daar was namelijk de diploma uitreiking. Het was heel warm! Maar er was echt een show van een uur met wat praatjes, optredens en awards. Echt heel leuk gedaan! Daarna gingen we met onze mentor mee naar een lokaal en daar moest je je diploma ondertekenen. Echt raar dat ik nu nooit meer terugkom op mijn middelbare school. Ik heb er achteraf gezien best een leuke tijd gehad en over het algemeen waren de leraren vriendelijk en was er een goede sfeer. 

Met mijn diploma en zo'n grappig hoedje die je ook altijd in films ziet. Het was een leuke avond. 

Donderdag

 Mijn ontbijt. Hetzelfde als eerder deze week. 

 Ik had aardig wat te doen voor mijn blog, maar ik had het best snel af allemaal.
 Zo, al lekker veel vooruit gepland. Echt een fijn gevoel. 

 Lunchen met aardbeien op brood. Echt heerlijk!
 's middags heb ik een tijdje de ventilator beneden aangezet. Daardoor kreeg ik het lekker koel.
 En ik keek nog op wat blogs. 




En dit was het eten van die avond. Het was erg lekker.

                                                                    Vrijdag

 Van vrijdag heb ik maar twee foto's. Het was die dag erg warm. Ik ben mee geweest met boodschappen doen en ik ben mee geweest naar de markt. Daar hebben we lekker veel fruit gekocht. De rest van de dag heb ik binnen gezeten omdat het buiten te warm was. Ik heb revenge gekeken. 

 Dit was mijn avondeten, dat is elke vrijdag zo. Het was met dit weer goed te doen. Lekker licht. Ik heb heel de avond buiten gezeten en An Abundance of Katherines van John Green gelezen. 

                                                                           Zaterdag
 Zaterdag was een drukke dag. In de ochtend ging ik naar mijn opa en oma. Toen nog even naar de Scapino voor mijn vader. Rond één uur aten we en daarna heb ik de Tour de France gekeken. Zoals waarschijnlijk iedereen weet begonnen ze dit jaar in Utrecht. Leuk! Ik ben sowieso gek op Utrecht en ga er volgend jaar studeren. Ook is het gewoon een erg mooie stad en het werd ook mooi in beeld gebracht. 

 Ik heb die dag vooral water gedronken. En citroenaanmaak, zo lekker op warme dagen. Rond half zes gingen we op weg naar mijn nicht. Zij is namelijk ook geslaagd, alleen dan voor haar studie. We hadden een barbecue bij haar thuis. Het was erg gezellig en het was heerlijk weer. 

 We waren rond kwart voor 11 thuis en ik lag om half 12 in bed. Ik heb nog even gelezen en ging rond kwart over twaalf slapen. 

                                                                         Zondag
 Ik sliep heerlijk uit en na de lunch gingen mijn moeder en ik even wat kaarten maken. We houden binnenkort een feestje omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn en mijn broertje en ik geslaagd zijn. Driedubbel feest dus. 
Om kwart voor vier ging ik met mijn broertje naar de bioscoop. We gingen naar de minion film. Hij was erg leuk! En er waren gelukkig ook wat oudere mensen dan zesjarigen haha. 

Nu ben ik deze My Week in pictures aan het afmaken. Het was een drukke week. Volgende week wordt ook nog redelijk druk. 

xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...