3 jul 2015

I Love Sleep Tag

Slapen, iedereen doet het. Maar wat zijn mijn gewoontes voor, tijdens en na het slapen? Dat ga ik vandaag met jullie delen door middel van deze tag. Hij komt van Laura. Daar heb ik hem gezien. En vandaag ga ik hem voor jullie invullen.

                   25 of the Most Well-Designed Dorm Rooms Perfect for Decor Inspiration | StyleCaster







Hoe laat ga je meestal naar bed?
Als ik naar school moet tussen 10 uur en half 11. Nu ik vakantie heb rond 11 uur en op vrijdag en in het weekend meestal rond half 12/ 12 uur.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Naar beneden, pyjama aan(als ik die nog niet aan heb), Make-up eraf halen ( als ik dat nog niet gedaan heb), Tanden poetsen, Haar kammen, Naar boven, Even op mijn mobiel kijken, lezen en dan licht uit en slapen. Ik kijk meestal redelijk lang op mijn mobiel en lees korter. Eigenlijk moet ik dat gaan omdraaien. 

Wat doe je als je niet kan slapen?
Voor me uit staren. Ik heb niet echt apps en hou ook niet zo van ASMR video's. Soms lees ik nog wat, maar ik kijk niet meer op mijn mobiel.

Wat is je favoriete slaaphouding?
Meestal op mijn buik, maar in mijn slaap draai ik vaak op mijn zij.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Lekker eten, leuke dingen doen of op vakantie gaan. Als we op vakantie gaan ben ik opeens een ochtend mens.

Hoe laat gaat je wekker 's ochtends?
Hij ging altijd om 7 uur. Maar nu ik vakantie heb, zet ik mijn wekker niet meer aan. Ik sta wel tussen half 8 en 8 uur op. 

                           Vintage Sleeping Beauty Illustration--Jessie Wilcox Smith-Prince At the Bed
Snoozen of direct opstaan?
Snoozen. Mijn wekker gaat om half 6 af en ik snooze dan tot 7 uur. 

Slaap je uit in het weekend?
Niet meer zo erg als vroeger. Ik kan het niet meer, na vijf jaar om 7 uur opstaan. Het wordt meestal niet later dan half 10. 

Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik draai heel veel in mijn slaap. Voor de rest zou ik het niet echt weten...

Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Als ik slaap 1. Als ik er niet in lig, liggen er ook nog 8 kleine kussens aan mijn voeteneind.

Wat heb je aan in bed?
Een pyjama.

Slaap je met sokken aan?
Alleen als mijn voeten heel koud zijn. Dan kan ik echt niet in slaap komen. 

                        Goodnight!!!^.^ I have a report for school I have to get done. I have until the end of May u.u SO MUCH WORK THAT I DON'T WANNA DO XD haha :P it's all good tho. God has blessed me with the opportunity to be homeschooled. And homeschooling benefits me a lot... So I'm thankful :) don't forget to thank Jesus for all of the wonderful things He has given you!:) don't forget that if y'all happen to need ANYTHING at all!!!- you can comment on anything, or message me!:) love y'all! Sleep well :)~Ally ^~^
Hoe groot is jouw bed?
Een normaal één persoons bed.

Als ik 's ochtends wakker wordt is het eerste wat ik doe...
Mijn spullen bij elkaar zoeken die ik mee wil nemen naar beneden en dan naar beneden gaan.

Droom je elke nacht?
Ik denk het. Ik kan mijn dromen bijna nooit herinneren. 

Welke droom of nachtmerrie kan je je goed herinneren?
Ik zou het niet weten... Ik kan ze me nooit herinneren.

Wat is jouw grootste droom?
Dat ik veel mag reizen en dat er geen mensen meer overlijden aan ziektes of oorlog. 

Dat was de tag. Ik vond het een leuke tag. Vond jij dat ook? Neem hem dan gerust over! Vermeld mijn blog er dan wel even bij:)

Bron foto's

                                                                         Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...