5 jul 2015

Stash by Brand: Catrice

Iedereen kent het make-up merk Catrice. Het is vaak één van de eerste merken als je begint met make-up. Ze hebben kwalitatief goede dingen voor een redelijk klein prijsje. Ook ik heb veel van Catrice gekocht in de loop der jaren. Vandaag laat ik mijn collectie van Catrice Make-up aan jullie zien. Ik heb er ook veel nagellak van, maar dat zie je een andere keer.





Allereerst een Ultimate Shine lip colour. Deze ging vorig jaar uit het assortiment. Hij is zo mooi!! Heel erg gepigmenteerd, wat je eigenlijk niet verwacht bij dit product. En hij vervaagt mooi en vrij langzaam. Er zijn wel nog andere kleuren van deze Lip Colour verkrijgbaar. 
Dan deze blush. Defining Blush 040 Think Pink. Ik heb hem heel veel gebruikt. Nu niet echt meer, want er komt nog maar weinig kleur vanaf... 

Dit palet heb ik één keer gebruikt. Ik heb het gekregen, maar draag eigenlijk nooit smokey eyes. En zo geweldig gepigmenteerd vind ik hem ook niet. 
Dit is wel een echte favoriet. Een goed basic palet, redelijk goed gepigmenteerd en makkelijk om mee te nemen. Misschien gaat deze wel mee op vakantie.
Ook deze oogschaduws zijn helaas niet meer te koop. Ze zijn erg mooi en fijn. Ik moet ze echt vaker gaan gebruiken! Maybelline heeft wel een soortgelijk iets, echt een aanrader!
Ook dit product is niet meer te koop. Het is een oogschaduwbasis. Maar hij is heel hard en het duurt lang voordat er wat vanaf komt. Wel blijft mijn oogschaduw beter zitten door dit product. 
Ook deze heb ik heel veel gebruikt en moet ik eigenlijk meenemen op vakantie. Zo'n fijn product! Maar ik gebruik nu eigenlijk alleen maar vloeibare concealer. Wel is dit een echte aanrader. 
Ook dit vind ik een echte aanrader. Een super romig, goed dekkend oogpotlood in een ontzettend gave kleur. Echt heel gaaf! 
Dan heb ik nog drie lipsticks van Catrice. Ook deze lipsticks zijn erg fijn, ik gebruik ze op dit moment niet zo veel. Maar ze zijn wel aan te raden. 
080 My red card. Een mooie, klassiek rode kleur. Goed dekkend en blijft lang zitten. Droogt wel in als hij lang op je lippen zit en dat geeft een vervelend gevoel. Maar je ziet er niets van. 

050 Princess Peach is echt een mooie oranje, perzikachtige kleur. Een lekker fris zomer kleurtje. Hij is goed romig en blijft lang zitten. Hij droogt niet uit. 
250 Matt about pink is een matte, felroze kleur. Hij brengt droog aan, maar blijft wel lang zitten. Als je gewend bent aan matte lipstick is dit een echte aanrader. Ik doe er zelf vaak wat lippenbalsem onder. Daardoor voelt het minder droog. 


Dat zijn al mijn Catrice producten, behalve nagellak dan. Ik vind Catrice over het algemeen een fijn merk en erg geschikt voor beginners. Wel wordt het steeds iets duurder.

                                                               Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...