12 jul 2015

Lipstick Favorieten

Lipsticks. Ik ben er gek op. Ik heb er ook redelijk veel. Het kan altijd erger natuurlijk, maar toch. Ook heb ik er altijd een paar bij zitten die ik eerder opdoe dan anderen. Vandaag laat ik mijn favorieten aan jullie zien. 



De Hema Soft Matt Lipbalm is echt een heel grote favoriet. De kleur is mooi, de textuur is fijn en hij blijft lang zitten. 
Deze is helaas niet meer te koop maar ook al jaren favoriet. Echt geweldig. Hij geeft bijna niet af, droogt niet echt uit en blijft zo lang mooi! Hij blijft heel de dag perfect zitten. 
Ik heb zes Essence lipsticks. Daarvan vind ik deze drie net iets mooier dan de rest. 
07 natural beauty is een mooie roze nude kleur. Perfect voor elke dag. 

09 wear berries vind ik echt helemaal geweldig. Een mooie bessen kleur. Hij blijft net als 07 goed zitten en is lekker romig. 
04 on the catwalk is een mooie kleur die ik vooral veel draag in de herfst. Hij is iets droger dan de andere twee lipsticks maar blijft ook goed zitten. 
Natuurlijk kan mijn Rimmel London kate 107 niet ontbreken in dit lijstje. Wat een geweldige lipstick is dit! Ook iets meer voor de herfst en winter helaas. 




Ik wilde de MUA lipstick in 01 kopen, maar ik was niet zo goed aan het opletten en kocht de kleur eronder. Toch heb ik er maar even spijt van gehad. Want deze rode lipstick is perfect. Mooi glanzend, heel erg romig, goed dekkend en hij blijft lang zitten. 



Deze lipstick is wederom iets meer voor de herfst/winter. 
Hij is wat droog, maar dekt goed en blijft lang zitten. En de kleur is geweldig. 

                  Dat waren mijn Lipstick Favorieten. Welke lipstick draag jij graag?
                                                              xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...