13 jul 2015

Foto's Dierentuin

Ik ging 26 juni naar de dierentuin. Burgers' zoo om precies te zijn. Ik ben er eerder geweest volgens mijn ouders maar kan het me niet echt herinneren. Natuurlijk was dit de perfecte dag om mijn camera mee te nemen en foto's te maken van de dieren. Het was heerlijk weer en een erg leuke dag. Vandaag de foto's van die dag. 






































































































































 Dat was een selectie van de foto's. Ik heb er nog veel meer, maar dan wordt deze blogpost wel erg lang. Het was een leuke en geslaagde dag. Burgers' Zoo is zeker een bezoekje waard. 

                                                                       Xx Sara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...