15 jul 2015

Welke beautyproducten neem ik mee naar Engeland?

Jullie weten waarschijnlijk allemaal wel dat ik op vakantie naar Engeland ga. En daar is het weer natuurlijk nooit zo geweldig als in Frankrijk, waar ik vaak ben geweest. We gaan naar een huisje dus ik wilde graag wat uitgebreidere make-up mee nemen. Want in een tent doe je dat niet zo snel. Ik heb twee tasjes. Een kleine met langwerpige voorwerpen en een grote met de rest. Ik weet nog niet of ik echt alles mee ga nemen, want ik schrijf natuurlijk vooruit. Maar er zullen nog wat dingen afvallen. Toch laat ik alles aan jullie zien vandaag. 







 Essence powder brush
Garnier moisture match crème. Mijn Cliniqe Crème past helaas niet in mijn toilettas:( 
Sleek Rosegold
NYC Foundation
Hema oogschaduw en blending kwast
Real Techniques foundation kwast
Hema wenkbrauwpotlood en gel
Maybelline one by one volume mascara waterproof
MAX poeder
MAX blush 2x




 Sleek Au Natural oogschaduw palet
MUA undressed palet
Puntenslijper ( voor oogpotloden en lippotloden)
NYC Big Bold Bronzer
Catrice made to stay koper en paarskleurige crème oogschaduw
Catrice Prime and Fine eyeshadow base
MUA Undress your skin highlighter
Beetje body mist van Victoria's secret met de mango geur



 En dan mijn lipproducten en oogpotloden. Die zitten in het kleine rode tasje. Ook hiervan laat ik nog wat thuis.

MUA velvet liplaquer Criminal
Catrice stay matte lipcream rood. 
Oogpotloden essence blauw en groen
Oogpotlood catrice mintgroen
Lippotloden essence rood, roze en nude
Essence concealer
Nivea lipbutter
3 essence lipsticks in roze en nude kleuren
Lippenbalsem tegen de zon
Babylips Pink Punch
Catrice licht getinte lipstick
Hema lipbalm 07




Ik laat dus nog wat thuis hiervan maar wat weet ik nog niet precies.

                                                                   Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...