10 aug 2015

Update!

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben was ik even twee weken totaal afwezig op mijn blog. Er is geen artikel online gekomen. Het laatste artikel ging erover dat ik terug van vakantie was. Ik heb in die vakantie expres doorgeschreven wegens veiligheidsredenen. Toen ik thuis was, had ik even totaal geen inspiratie en motivatie om wat te schrijven. Daar heeft iedereen wel eens last van toch? Maar nu begon ik het bloggen toch wel weer te missen en is het tijd om weer te beginnen. Ik ben alleen nog niet tevreden met mijn lay-out en logo. Daar ga ik dus aan werken de komende weken. Binnenkort komen er ook nog wat Engeland gerelateerde artikelen online. Ik ben weer bezig om wat inspiratie op te doen zodat ik weer lekker veel artikelen kan schrijven voor jullie.

Heb je nog tips of wil je iets graag zien op mijn blog? Laat het achter in de reacties!
                                                                   Xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...