12 aug 2015

25 levensvragen

Ik zag vandaag een artikel op Teske.nl. Dat was onderstaande tag(soort van) Ik vond hem erg leuk. Het zijn vragen over je leven, niet heel diepzinnig maar wel leuk om te weten. Vandaag ga ik die vragen voor jullie beantwoorden. 




Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Het is een soort cartoonachtige versie van partjes watermeloen. Met veel roze. Lekker zomers. Binnenkort ga ik hem weer veranderen.

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
Cassis. We hebben thuis nooit cassis dus als ik het ergens kan bestellen doe ik het. 

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak?
Dus en maarja. Daar moet ik echt mee stoppen!

Wat is je favoriete film?
10 things I hate about you

Wat is je guilty pleasure – op het gebied van tv?
Die programma's met Barbie van Oh Oh Cherso. 

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Dear Future Husband van Meghan Trainor. Lekker catchy.

Naar wie was je laatste appje?
Naar mijn tante. Of ik binnenkort bij hun kan slapen omdat ik de volgende dag ergens vlakbij hun moet zijn en ik een tent en slaapzak mee moet nemen. Voor mijn introductiekamp van Journalistiek. Dat heb ik trouwens nog helemaal niet verteld. Ik ben aangenomen bij Journalistiek bij Hogeschool Utrecht!!!

Wat was je eerste e-mailadres?
Dezelfde als die ik nu nog heb.

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Onsmakkelijke eetgeluiden, rommel en mensen die niets doen.

Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik dacht dat iemand iets tegen mij zei achter me, dus ik draaide me om en gaf antwoord. Maar diegene bleek het niet tegen mij te hebben en keek me heel raar aan. 

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Een lekkere zomerdag met een temperatuur tussen de 26 en 30 graden. Maar wel met een beetje wind en een lekkere zomer avond. 

Wat is je favoriete emoji?
De lachende smiley.

Katten of honden?
Honden. Maar dan wel kleine honden. Katten vind ik ook leuk, maar honden net iets leuker denk ik. 

Utrecht of Amsterdam?
Utrecht, ik kom er al sinds ik klein was en ga er nu ook studeren. 

Koffie of thee?
Koffie met veel melk vind ik erg lekker. Maar het is niet mega goed voor je, dus ik probeer het niet elke dag te nemen. Thee neem ik wel zo goed als elke dag. Maar een keuze zou ik niet kunnen maken.

Serie of film?
Serie. Ik ben gek op pretty little liars. En ik vind het leuk dat je steeds aan het einde met vragen zit en dan moet je een week op de antwoorden wachten. Bij films wil ik vaak nog weten hoe het verder gaat. Nee ik vind series leuker op dit moment. 

Engeland of Amerika?
Beide. Op dit moment zou ik Engeland zeggen omdat ik daar twee keer ben geweest en ik voel me er gewoon erg thuis. Maar ik wil echt nog een keer naar Amerika en ik denk dat ik dat ook heel gaaf ga vinden.

Vlees of vis?
Vlees, als heb ik laatst wel voor het eerst zalm geprobeerd en dat was lekker. Maar over het algemeen vind ik vlees lekkerder.

Drank of drugs?
Drank. Een dan vooral dingen als Radler of Jillz. 

Spice Girls of Backstreet Boys?
Geen van beide. 

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Villa Achterwerk. Al weet ik niet meer precies waar het over ging haha. 
Bert of Ernie?
Ernie!! Bert was mij altijd veel te grimmig en deprimerend. 

Buurman of Buurman? 
Buurman en Buurman haha. Je kan er niet echt een kiezen. Ze horen bij elkaar.

Meest random feitje over jezelf?
Ooit wil ik in een film of serie spelen. 

De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?
Dat ik trouw aan mezelf moet blijven en me niet teveel moet aantrekken van anderen. Ik ben zelfverzekerder en zelfstandiger geworden. 

Dat was de tag. Neem hem gerust over maar vermeld mijn blog en dan wel even bij:)
                                                                           Xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...