16 nov 2015

persoonlijke update - november 2015

Zo, de eerste periode van mijn nieuwe opleiding zit er alweer op. Ik ben zelfs al sinds een week begonnen met de nieuwe periode. Er zijn een tijdje geen blogs online gekomen, maar dat heeft zo zijn redenen. Vandaag wil ik jullie even een update geven van mijn leven en hoe het nu verder gaat met mijn blog.



Allereerst ben ik heel erg benieuwd naar mijn eerste cijfers van de tentamenweek. Ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten en ik ben er best zenuwachtig voor. Maar als het echt slecht is moet ik ze maar gewoon herkansen. Zo'n eerste tentamenweek is gewoon heel nieuw en spannend. Niemand wist echt hoe het ging en wat we precies moesten doen. Dus het is maar even afwachten.

Nu zijn we bezig met een blog wat vooral draait om een tijdschrift maken. Dat gaan we ook echt doen en het is een wedstrijd. De klas in verdeeld in twee groepen en ik heb best een leuke 'redactie'. Ook heb ik ervoor gekozen om art director te worden. Iets waar ik totaal niet bekend mee ben, maar ik wil het graag leren en het lijkt me een leuke uitdaging. Het is wel een belangrijke rol qua vormgeving van ons tijdschrift maar ik kijk er erg naar uit. We zijn druk bezig met concepten bedenken want we hebben maar een paar weken om een heel tijdschrift in elkaar te zetten. Het worden drukke weken. Dinsdag en donderdag heb ik les van half 9 tot half 6. Dat betekent dat ik van 7 uur in de ochtend tot 7 uur in de avond van huis ben. Ik ga weg in het donker en kom thuis in het donker. Op woensdag heb ik les van half 2 tot half 4. Dus dat is dan wel lekker. En maandag en vrijdag zijn we vrij. Dat wil zeggen dat we niet naar school hoeven. Maar we moeten alsnog best veel doen. Ik kijk nu al uit naar de kerstvakantie haha.

Zondag ben ik jarig. Daar kijk ik ook erg naar uit. De week erop komen een meer vriendinnen van school en dan gaan we ook gelijk sinterklaas vieren. Echt heel leuk. Ik ben blij met die mensen en eigenlijk gewoon met heel mijn klas. Ik kan er mezelf zijn, en dat vind ik wel fijn. Maar omdat ik ze maar kort ken treed ik toch wat vaker naar de achtergrond. Dat vind ik niet fijn, maar zo ben ik nu eenmaal. Daar wil ik dit schooljaar echt aan gaan werken!

Dat was even de persoonlijke update tot nu toe. Er staan weer wat blogposts ingepland voor van de week en ook daarna wil ik nog wat online zetten. Maar het zal niet altijd lukken. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

                                                                           Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...