18 nov 2015

Muziek van dit moment - November 2015

Muziek van dit moment is een tijdje weggeweest, maar ik ben zeker niet gestopt met muziek luisteren. Nu ik met het openbaar vervoer reis is muziek luisteren een lekkere afleiding tijdens de reis. Ik heb weer wat leuke liedjes gevonden die ik vandaag graag met jullie wil delen.

                                           Reality- Lost frequencies en Janieck Devy



                                             Hungry- Dotan

                                            Locked away- R-City ft. Adam Levine

                                          Never forget you- Zara Larsson en MNEK

                                           Not in that way- Sam Smith

Dat waren weer vijf nummers die ik de afgelopen tijd veel heb geluisterd. Het zijn niet echt nieuwe nummers maar ik vind ze erg leuk en wilde ze graag met jullie delen.

                                                                Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...