14 dec 2012

Multi Colour Compact Powder Catrice

Hij behoort inmiddels tot mijn dagelijkse make-up bakje: de Multi Colour Compact Powder van Catrice! Hij ziet er verschrikkelijk mooi uit, maar het gaat uiteindelijk natuurlijk om het product zelf!

Looks
De verpakking ziet er erg mooi en chique uit, zeker voor Catrice, wat een redelijk budget-merk is. De verpakking is van plasic en moet je openklappen om bij de poeder zelf te komen.

Kleuren
De Multi Colour Compact Powder is in  2 verschillende kleuren te koop: Nr. 010 Rose Beige en Nr. 020 Sand Beige. De poeder bevat 5 verschillende tinten en ondertonen. Zo zou je huid erg egaal worden en gematteerd worden. Een compact powder is trouwens iets anders dan een finishing powder: deze werkt meer als een foundation, een finishing powder is eigenlijk om je foundation af te poederen! (Als je nóg meer dekking wilt na je foundation, is een compact powder dus handig!)




Swatches
Dit zijn de 5 verschillende tinten, die voor een egale huid zouden zorgen! 
De binnenkant van mijn arm is veel lichter dan mijn gezicht, niet dat ik een veel te donkere poeder gebruik! 
Werking
Een merk kan natuurlijk van alles beloven, maar is het ook echt waar? Door de verschillende tinten van de poeder wordt je huid écht een stuk egaler, zoals ook op de foto te zien is. De poeder dekt daarnaast ook nog eens erg goed, wat waaschijnlijk er (deels) voor heeft gezorgd dat je huid zo egaal wordt. De poeder blijft redelijk lang zitten, maar na een lange dag school is er een groot deel toch wel weg van de poeder. Een optie zou kunnen zijn om het tussendoor even bij te werken.


Ik gebruik deze poeder elke dag en vind hem een echte topper! Er zijn jammer genoeg maar 2 kleuren verkrijgbaar. De dekking is erg goed en de poeder blijft ook nog eens best wel lang zitten!

Prijs: €4,59 bij Kruidvat en Trekpleister

Liefs' Iris


1 opmerking:

  1. Ik heb hem ook, ik vind hem wel fijn alleen is 'ie jammer genoeg iets te donker voor mijn huid.

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...