12 dec 2012

Review: Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow Palette 02 Long Beach

Misschien heb je hem al in een shopblog voorbij zien komen: het Sun Club Glamour To Go Eyeshadow pallette van Essence (Nr. 02 Long Beach)! Hij kost amper iets en iedereen is er razend enthousiast over!

Looks
De verpakking is geheel van plastic en aan de bovenkant staan twee meisjes afgebeeld. Ik ben wel bang dat er door de tijd heen lelijke krassen op komen en dat het zilver gaat slijten... Onder de oogschaduws bevindt zich in een inkeping een klein, langwerpig en wazig spiegeltje, waar je kwastje ook in kan bewaren. Het pallette is best wel klein en stevig, waardoor hij handig is om mee te nemen in je tas!


Kleuren
In dit  pallette zitten 8 erg mooie kleuren, met erg veel shimmer: van lichte highlighters tot donkere kleuren voor in de arcade boog! De meest linkse kleuren zijn wat lichtere, zomerse tinten en de andere kleuren zijn wat donkerder en 'kouder'. Alle kleuren kan je mooi combineren, wat met het andere pallette (South Beach) wat moeilijker is...


Swatches




Kwastje
Bij het kleine pallette krijg je ook een simpel kwastje: een applicator en blending-brush! Ik gebruik liever mijn eigen oogschaduwkwasten, maar als ik het palette'je  zou meenemen, zou ik hem best wel kunnen gebruiken!

 

Resultaat

Het belangrijkst is natuurlijk het resultaat: blijft de oogschaduw langzitten en is het goed gepigmenteerd? Er zijn maar weinig oogschaduws die echt lang zonder oogschaduw basis blijven zitten, een budget-oogschaduwbasis is bijv. I <3 Stage Eyeshadow Base van Essence.
De ene kleur is beter gemigmenteerd dan de andere, maar de meeste kleuren zijn echt goed te gebruiken. De tinten die wat slechter gepigmenteerd zijn, kan je altijd opbouwen!


Ik ben echt heel erg blij met dit super-budget pallette! De kleuren zijn erg glitterig, maar mooi te combineren. De tinten zijn makkelijk aan te brengen en goed gepigmenteerd! Een echte budget- anrader!

Prijs: €2,99

Liefs' Iris




2 opmerkingen:

  1. Goede review!
    Het palette ziet er erg mooi uit, ik moet hem ook maar eens gaan aanschaffen :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...