10 feb 2013

Swatch: #112 Time For Romance Essence

Ja, het komt er weer aan: Valentijnsdag! Vind jij je ware liefde ;)? Je nagels kunnen je in ieder geval een handje helpen met #112 Time For Romance van Essence. Zelf heb ik nog de oude versie, maar het nagellakje heeft de assortiment veranderingen gelukkig gewoon overleefd! Klik verder voor een swatch!



Time For Romance is een top coat met een subtiele paarse/bordeaux rode kleur, waarom ik er ook een lakje onderdraag.

Op een papiertje geswatcht, zonder ander nagellakje eronder.

Als basis lakje heb #31 van Wild & More gebruikt, maar ik had achter af gezien  een andere paarse kleur, met een wat grauwere ondertoon moeten gebruiken..

De glittery top coat bevat verschillende grootten glitters en het is moeilijk er niet naar te blijven kijken. De glitters zijn roze, zilver (die regenboog kleuren krijgen als er licht opvalt!) en er zijn wat de grotere glitters. Hier draag ik trouwens slechts één laagje over de donker paarse kleur van Wild & More.


Het enige vervelende is, nu ik het lakje al bijna één jaar (!) heb, de vloeistof een beetje verdwenen is. Hierdoor is het wat moeilijker om het lakje te gebruiken. Binnenkort ga ik hem weer 'nieuw' maken met wat nagellak remover! Willen jullie daar iets meer over horen, bijv. een DIY?  Laat het weten bij de reacties!


Dit is een foto die ik een paar maanden terug heb genomen met Time For Romance op mijn nagels, waar ik een andere kleur eronder had gebruikt:


Ik vind het nagellakje perfect voor Valentijn! Het lakje is een top coat en blijft gemakkelijk een paar dagen zitten! Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...