11 feb 2013

Neon Tips Manicure

Wat is er mooier dan een French Manicure op je nagels? Niks zeg je? Nou, let maar eens op: mooier dan een normale French Manicure is een Neon Tips Manicure! 



Om deze manicure te maken kan je stripers gebruiken, zoals ik heb gedaan. Hier heb ik mijn MAX stripers gebruikt en een Essence Nude Glam lakje: Hazelnut Cream Pie.


Hier een filmpje van Cutepolish over hoe je zelf een striper kunt maken:


Een tijdje geleden heb ik al geschreven over budget nude nagellak *klik*. 

Dit is een filmpje hoe je met een striper een french manicure maakt:



Als je erg lange nagels hebt kan je het ook op deze manier doen met een gewoon nagellak kwastje:


En als laatste kan je ook speciale stikkertjes gebruiken zoals ik deze video van Catrice gebruikt wordt:



Helaas blijven dit soort manicures niet zo lang zitten, zelfs bij duurdere merken..

Hopelijk hebben jullie wat ideetjes kunnen opdoen! Tot de volgende keer! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...