21 mei 2013

20x betaalbare shirts!

Wel warm, niet warm, wel warm, niet warm... Het is nog steeds niet helemaal lente, helaas. De ene dag komt de zon toch even opduiken, en de andere dag is het weer vervangen voor regen en kou. Moeilijke kledingkeuzes! Shirts zijn altijd wel goed, of je het nou onder een vestje, blazer of gewoon draagt. Daarom vandaag een bericht vol met leuke shirts, natuurlijk budgetproof!



Onder de naam 'shirts' bedoel ik eigenlijk ook blousejes, t-shirts en singlets :). Alle items zijn onder de 30 euro! Hier komt de overload

H&M 4,95

H&M 14,95

H&M 14,95

H&M 24,95

H&M 9,95

Bershka 25,99

Bershka 12,99

Bershka 12,99

Bershka 19,99

Zara 19,95

Zara 16,95

Zara 14,95 

Zara 16,95

Chiffon blouse met appliqué
Mango 29,99

Disney T-shirt met korte mouwen
Mango 12,99

T-shirt met bedrukte afbeelding
Mango 9,99

EMINE PU S/S TOP JRS, Light Grey Melange, large
Only 16,95

AMY OWLA S/S TOP, Total Eclipse, large
Only 24,95

FLOWER POWER DENIM S/L SHIRT, DENIM, large
Only 16,95

TUPPER SHIRT, BROOK GREEN, large
Vila 29,95


Dit waren ze dan! Eigenlijk wilde ik 14x betaalbare shirts doen, maar ik vond zoveel leuke dat ik besloot om er 20x van te maken! Ik kwam vooral bij de Zara, H&M en Bershka heel veel leuks tegen. Ook is de New Look heel leuk om bij rond te kijken, helaas waren de foto's daar moeilijk te gebruiken voor dit artikel waardoor ik daar geen items van heb tussenzitten, maar zeker de moeite waard! ;) 

Q: Welk item vonden jullie het leukst om te zien? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...