22 mei 2013

Mijn Haar Verzorging!

Je haar bepaalt voor een groot deel hoe je overkomt op mensen. Heb je onverzorgd haar, dan zullen mensen al snel denken dat je wat slordig bent, maar heb je erg mooi en verzorgd haar, dan maak je meteen een veel betere indruk. Want ja.. de mens gaat nu eenmaal af op uiterlijk en de eerste indruk! De afgelopen tijd had ik veel last van statisch en wat droger haar en heb ik het roer omgegooid: haarverzorging, I need you!



 Ik heb altijd al ontzettend stijl haar gehad. Krullen? Daar hoef ik eigenlijk niet eens aan te beginnen, een simpele krultang krijgt niet eens slag in mijn haar en als ik een aantal uur met charmante krulspelden op mijn hoofd rondloop, zijn de krullen na een uur of 2 al weer verdwenen. Kortom, ik heb erg slap haar. 



Hoe langer de winter duurde, des te droger mijn haar werd. Nog nooit had ik dat meegemaakt, mijn haar was altijd verschrikkelijk snel vet, maar droog? Vreemde combinatie, maar het kan dus blijkbaar wel! Ik wilde er dus iets aan gaan doen, en ik kan wel zeggen dat mijn haar weer een stuk mooier geworden!



Ik was mijn haar elke twee dagen met een shampoo en een conditioner. De shampoo's verschillen weleens, nu van Nivea, maar ook wel eens van  Schwarzkopf. De Nivea Volume Sensation shampoo is een fijne, frisse en neutrale shampoo. Geen poespas, maar lekker simpel qua geur. Al jaren gebruik ik dezelfde conditioner, namelijk die van Schwarzkopf. Deze ontklit en verzacht je haar ontzettend goed!



Een serum beschermt je haar, maakt het haar weer mooi en zacht én herstelt je haar ook nog eens! De afgelopen tijd gebruik ik na het wassen van mijn haar, dit serum van Andrélon in handdoekdroog haar. 



Als vierde en laatste product gebruik een anti-klit spray van Schwarzkopf voor droog en beschadigd haar. Dit is eigenlijk ook een conditioner, maar deze hoef je niet uit te spoelen! Toen ik jonger was en ik veel langer haar had, vlogen deze flesjes er gewoon doorheen. Zonder hem kon ik niet, klitten overwon deze namelijk als een wonder! Nu heb ik nooit zo veel last van klitten, maar dus helaas wel wat van droog haar. Ik spray hem 's ochtends altijd in mijn haar, waardoor het weer mooie zacht en minder droog aanvoelt.

Zoals je ziet gebruik ik niet erg veel voor mijn haar, geen haarlak of andere verzorging. Ik heb nu ook een haarmasker gevonden, maar ik heb nog niet de kans gehad om hem te gaan gebruiken. Ik föhn mijn haar bijna nooit, omdat ik altijd 's avonds douche, dus ik heb daarvoor geen extra verzorging nodig! Liefs' Iris

Q: Hebben jullie tips voor goede haarverzorging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...