22 jun 2013

Leuke Haar Tutorials Voor School!

's Ochtends voor school heeft niet iedereen niet zo veel tijd. Soms moet ik zelfs zoeken voor tijd om te kunnen ontbijten, aan te kleden en te makeup'pen en tegelijkertijd nog even wakker te worden! Met mijn haar ben ik altijd binnen een minuut of 3 à 4 klaar, met een simpele paardenstaart, een knot of gewoon los. Om daar eens wat verandering in te brengen, vandaag wat inspiratie! 



Een strikje van je eigen haar maken, wat ziet het er mooi uit! 


 Een visgraatvlecht is perfect als je net iets specialers wilt dan een gewone vlecht, maar wat niet te moeilijk is!

Dit ziet er ook heel mooi uit, helaas kan ik echt mijn haar niet vlechten zonder het te zien..


Geen zin in een simpele paardenstaart? Maak er een vlecht bij, en is meteen een stuk opvallender!



Een strikje in je haar kan je look helemaal (girly) afmaken!


Wist je dat Lauren Conrad ook beauty video's maakt? Waaronder ook bovenstaande haartutorial!



De afgelopen tijd is een messy bun helemaal in geweest, voor het geval dat je nog niet wist hoe je deze kan maken...het staat zó tof!



Die French Side Braid, van alle soorten vlechten die er te vinden zijn, vind ik deze met de visgraatvlecht toch het mooist!

Toen ik dit zag, was ik echt enorm verbaasd. Hoe kan ze dit in hemelsnaam in die houding? Wauw!


Heb je moeite met een messy knot? Dan is de donut knot de oplossing voor jou! De 'donut's' zijn overal te koop, Primark, H&M, etc!

Helaas heb je niet alles meteen in de vingers, maar oefening baart zeker kunst! 

Q: Wat is jullie favoriete haarstijl voor naar naar school? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...