30 aug 2013

Iris || Opgemaakt Mei t/m Augustus 2013

Het is een cliché, maar wat gaat de tijd toch snel! Mijn laatste 'opgemaakt' leek nog maar zo kort geleden, tot ik er achter kwam dat er alweer 4 maanden voorbij zijn! 'Daar gaat mijn voornemen om elke 2 maanden een opgemaakt artikel te schrijven!' Gelukkig is er de afgelopen tijd niet zo veel opgegaan, maar toch wel wat shampoos, deo's, huidverzorging en nagellak (whoohoo!)





De beloftes van merken over dat een shampoo volume aan je haar zou geven, heb ik nooit echt geloofd. Zou er een wondermiddel bestaan om mijn dunne en futloze haar volume te geven? Ik geloof er geen zak van, om het zo maar even uit te drukken! Mocht je je het toch nog afvragen of deze shampoo wel een zichtbaar resultaat hadden: noppes! Wel ruiken beide shampoo's erg lekker: die van Nivea heeft een neutrale geur en is eigenlijk wel unisex te noemen. De shampoo van Yves Rocher heeft een erg bloemige geur: de kruid malve, om precies te zijn! Van beide shampoo's zijn er nog back-ups in huis!


In 4 maanden gaan er aardig wat deodorants doorheen: ik heb (dan wel samen met mijn moeder) meerdere dezelfde Rexona deo's opgemaakt! Maar mijn nieuwe favoriet is toch wel Nivea. Deze heeft een vrij basic, maar toch lekkere geur. Ook de deo van Fa laat een fijne geur achter: deze heeft toch wel echt wat weg wat witte thee (wat beloofd wordt door Fa). Misschien is het wel meer een geur voor de lente, dus de volgende moet nog even wachten... Om eerlijk te zijn, ben ik wel een beetje uitgekeken om deze deodorant van Rexona, deze heb ik écht meer dan een jaar non-stop gebruikt. Hij werkt echt fantastisch voor het sporten!


Ik vind het ontzettend lastig om nagellak weg te gooien. Vorige keer heb ik al wat nagellakjes weggedaan en nu zijn deze aan de beurt. De Base Coat van Hema heb ik gekocht toen ik begon met nagels lakken, dus dat zegt nogal wat! Ook is blauwe kleur van MNY al erg oud en helemaal opgebruikt en uitgedroogd. Zulke blauwe kleuren blijf ik gewoon geweldig vinden! 


Ook vind ik het aardig moeilijk om oude make-up weg te gooien. Laatst heb ik nog over mijn áller eerste make-up producten geschreven, lees het hier. Nu vond ik het toch echt tijd worden om ze weg te doen. De mascara van Miss Sporty en eyeliner van Catrice zitten vast bomvol met bacteriën, zijn helemaal uitgedroogd en bovendien gebruik ik ze nooit meer. Het werd tijd voor een schoonmaak bij mijn mascara's en eyeliners: ik heb er veel te veel die niet meer goed zijn!


Droogshampoo is niet iets wat ik erg vaak gebruik. Toch heb ik er altijd wel een in het badkamerkastje staan voor noodgevallen. Soms kan mijn haar de volgende ochtend opeens helemaal kloddervet zijn en tja.. dan heb ik geen tijd meer om nog even onder de douche te springen! Die van Schwarzkopf werkt prima: geen witte waas (als je het goed doet althans, vraag maar niet verder...haha! Nu al grijze haren, Iris?) en je haren lijken weer helemaal fris en schoon!


De Control Stick van Kruidvat heb je al eens voorbij zien kunnen komen. Vroeger gebruikt ik altijd die van Garnier, maar die van Kruidvat doet gewoon precies hetzelfde! En dan nog eens voor een 3 keer zo kleine prijs! Dat noem ik nou nog eens een goede aankoop! Zie hier een uitgebreidere review. Wel heeft de Stick een nieuwe verpakking!


De lippenbalsems van Labello, ik ben ermee opgegroeid. Gingen we schaatsen? Even wat Labello opdoen! Gingen we op vakantie? Labello mee! Helaas vind ik dat ze zo snel opgaan, omdat ze zo zacht zijn. Ik heb er dan ook geen nieuwe van gekocht voor in mijn schooltas. Ik heb nog zó veel andere lippenbalsems en ik ben bovendien helemaal verknocht aan mijn Nivea Lip Butter (zie hier review). Wist je trouwens dat Labello van Nivea is? Daar kwam ik pas kortgeleden achter, dom van me, misschien wel?

Q: Wat is een product dat je altijd weer overnieuw koopt? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...