22 aug 2013

Nieuw Reactiesysteem!

Nee, vandaag heb ik geen leuke beauty-nieuwtjes of een nieuwe mooie nagellak, maar puur een functionele mededeling! Op vakantie bedacht ik me allemaal dingen die ik wilde gaan veranderen: misschien een nieuwe header, een mooie achtergrond en ook een nieuw reactiesysteem? En dat laatste is in ieder geval gelukt! Voor de minder handigeren onder jullie even wat extra uitleg! 


Ik werd het oude reactiesysteem 'een beetje' zat. Jullie hebben vaak zelf ook een blog en het zou veel leuker zijn als je die ook een beetje kunnen promoten bij onze andere lezeressen (en bij ons natuurlijk!). Ook krijg je met het oude Blogger reactiesysteem geen bericht als je een antwoord krijgt op je reactie, wat ontzettend onhandig is! En van het een kwam het ander: ik installeerde het reactiesysteem van IntenseDebate!

Een reactie plaatsen is eigenlijk vanzelfsprekend. Het is verplicht om je naam en email-adres in te vullen. (Dat laatste is niet zichtbaar voor anderen!). Heb je een blog of website? Dat kun je die ook (optioneel) invullen! Typ wat je op je hart hebt en verzend je reactie! That's all!

Ook kan je een 'avatar' naast plaatsen. Dit is een soort profielfoto, die je op Gravatar kunt aanmaken. Alles wat je hoeft te doen is: een email-adres in te vullen, een account aan maken en een foto uploaden. Eigenlijk heb je het wel binnen één minuut wel geregeld!  Hartstikke leuk allemaal: dan kunnen we onze vaste lezeressen gemakkelijk herkennen!

Ik zou zeggen: laat een reactie achter om te testen! We hebben tegenwoordig best een groot aantal views, maar waar blijven die reacties? Er zijn veel mensen die onze posts lezen, maar dat reageren schijnt soms vergeten te worden.. haha! We vinden het zó leuk om van jullie terug te horen! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...