13 sep 2013

Iris || Tag: Hoeveel heb jij?

Stash video's van beautyguru's zijn op YouTube razend populair, en ook ik ben één van de miljoenen meiden die ze geweldig vinden om te bekijken. Niets is leuker om in de beautystash van een ander te snuffelen, toch? Omdat mijn stash niet zo indrukwekkend is, vind ik het geen hele video waard, maar deze tag leek me wel leuk!




Hoeveel producten heb ik in de volgende categorieën?

Gezichtprimers: 1 
Foundations en BB-Creams: 3 (waarvan er één eigenlijk op is.)
Concealers: 4
Poeders: 2
Blushes: 6
Bronzers : 2
Highlighters: 1 (2 als je een zilveren lipstick als highlighter meetelt.) 



Oogschaduwbasissen: 2 
Oogpotloden: 12
Eyeliners: 7
Mascara's: 7
Mono oogschaduws: 6
Quattro oogschaduws: 5
Paletten oogschaduw: 4



Lipsticks: 4
Lipglosses: 8
Lippotlood: 1
Lipverzorging: 8
Kwasten: 15
Nagellak: 103


Ik had wel verwacht dat ik van nagellak het meest had, als nagellakfreak zijnde! Welk make-up product heb jij het meest? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...