12 sep 2013

Nail art: Back To School Pencils

Terug naar school gaan is nooit leuk, wat gaat de vakantie toch altijd weer snel voorbij! Het is gezellig op school, maar dat huiswerk.. Nee, dat hoeft van mij niet zo! Een leuke nail-art creatie maakt het gelukkig wel een stuk leuker om terug naar school te gaan!






Ik was aan 't twijfelen wat voor nail-art ik zou gaan doen, maar uiteindelijk is het deze potloden nail-art geworden. Lees hier mijn inspiratie artikel voor leuke back to school nail-art. Ik inspireerde de nail-art op deze video van Cutepolish:






De nagellak die ik gebruikt heb:
  • Essie Base Coat (Rock Solid)
  • Catrice Salmon & Garfunkel
  • Maybelline Electric Yellow
  • Miss Sporty 311
  • Primark Roze
  • MAX Striper Neon Orange
  • MAX Striper Black
  • Rimmel 5 in 1


Q: Wat vind jij van deze nail-art? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...