14 sep 2013

Onze Favorieten Van Essence!

Laatst vertelde Iris jullie hier al over haar van favorieten van Catrice en nu is het de beurt aan  Essence op haar mooiste producten te showen! Catrice en Essence zijn samen de twee merken waarvan wij, Mendy en Iris, het meest van bezitten, dus let's see! 



Iris



Mijn áller favoriet van Essence op dit moment is de Sun Club bronzer. Hij ruikt heerlijk naar vanille, is goed gepigmenteerd (oppassen dus!) en geeft een erg mooie natuurlijk glow. Sinds begin september ligt er een nieuwe variant in de winkels, maar het resultaat blijft hetzelfde (als ik de reviews mag geloven!).



Het begrip wenkbrauwgel lijkt misschien wel wat vreemd, 'want wie gebruikt er nou gel voor haar wenkbrauwen?' Maar in werkelijkheid is het super handig: de Lash & Brow Gel 'temt' je wenkbrauwen en zorgt ervoor dat ze de hele dag mooi blijven zitten. En ook merk ik een duidelijk verschil met mijn wenkbrauwpotlood: het blijft een stuk langer zitten mét gel dan zonder gel!



Ook gebruik ik dagelijks een concealer van Essence, genaamd de Stay All Day 16h Long-lasting Concealer. De concealer dekt goed (voor een vloeibare concealer) en ligt mooi op de huid. Het is verkrijgbaar in 2 kleuren, waarvan de lichtste erg licht is. Zelfs vrij licht voor mij, dat zegt nogal wat!



Ik moet zeggen dat mijn favoriete mascara wel de Maybelline One By One Volum' Express is, maar de Stays No Matter What 24h Volum Mascara van Essence is zeker niet veel slechter. De mascara heeft een klassiek borsteltje en geeft veel volume. Helaas is de mascara wel wat droog, waar je dan ook even mee moet leren omgaan. De mascara is goed waterproof, maar kan gedurende de dag wel wat gaan vlekken.. Vreemd!



Lang niet alle oogschaduw van Essence schijnt fijn te zijn, maar het Sun Club Eyeshadow palette is daarentegen wel fijn! Het palette bevat een aantal mooie, warme kleuren, die perfect zijn voor de zomer en herfst, maar ook een aantal donkerdere en koelere kleuren. De pigmentatie is niet te vergelijken met Sleek, maar je betaalt er dan ook een minder voor.



Lipstick, ik ben er niet zo'n fan van. Geef mij maar een getinte lippenbalmsem en ik ben helemaal tevreden. Maar voor de Lip Cream in Velvet Rose maak ik graag een uitzondering. Is het nou een lipgloss of een lipstick? Geen van beide: de lip cream breng je aan als een lipgloss en is vloeibaar, maar eenmaal aangebracht op je lippen wordt hij mat. De pigmentatie is meer dan prima en het blijft een paar uur op je lippen zitten. Helaas is het niet zo flatterend voor lippen met velletjes en kan op je tanden gaan zitten. Dat neem ik maar voor lief, want voor de rest...Wauw!



Eyeliner draag ik niet iedere dag, maar als ik de tijd heb, grijp ik vaak de kans. Vooral met de Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen: het werkt ontzettend fijn en snel. Ook gaat de pen lang mee: ik gebruik hem nu al zo'n 2 maanden lang. Ook blijft de eyeliner ontzettend lang goed zitten, als er maar geen water aan te pas komt!

Mendy




Mascara, mascara, mijn favoriete beauty-product denk ik wel! Vaak ga ik voor midden merken als Maybelline en Max Factor (niet budget, maar ook niet high-end) omdat deze mij vrijwel nooit teleurstellen. Maar als je dan zo nu en dan een goedkopere mascara vindt die ook fijn werkt, is dat altijd mooi meegenomen! De Essence Maximum Volume defenition Mascara van Essence is heel erg fijn voor op de onderste wimpers! Een prettig smal rubberen borstel! En ondanks dat deze niet waterproof is, vlekt deze niet gemakkelijk! 


Nog een mascara! De Essence Multi Action False Lashes Mascara is ook erg fijn! Het is alweer een paar jaar geleden dat ik deze gebruikte, maar ik kan me deze nog heel goed herinneren! Ik vond hem erg vergelijkbaar met The Colossal mascara van Maybelline! Een dikke borstel die veel volume geeft. Ook hield de mascara de krul vrij goed doordat de mascara iets droger was. Het enige nadeel was dan ook dat de mascara heel erg snel uitdroogde, maar afgezien van dat was het resultaat hartstikke prima! Het is dus wel al een paar jaar geleden, dus ik weet niet of de groene verpakking nog te koop is. Er zijn wel roze en blauwe verpakkingen, maar ik weet niet of deze hetzelfde zijn. 


bron: thelifeofesther.wordpress.com
Al onze favoriete producten nog eens op een rijtje:
Sun Club Bronzer 02 Miami Heat - review
Lash & Brow Gel - review
Stay All Day 16h Long-lasting Concealer - review
Stays No Matter What 24h Volume Mascara - review
Sun Club Eyeshadow Long Beach - review
Lip Cream Velvet Rose - review
Stays No Matter What 24h Volum Eyeliner Pen - review
Essence Maximum Volume defenition Mascara 
Essence Multi Action False Lashes Mascara

Q: Wat is jouw favoriete product van Essence? Liefs' Mendy & Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...