5 sep 2013

Mijn Verjaardag Cadeautjes!

Het is alweer bijna 3 weken geleden sinds ik jarig ben geweest, wat gaat die vrije tijd toch snel! Nu de laatste feestjes (in totaal 3) achter de rug zijn, is het eindelijk tijd om mijn cadeautjes te laten zien! Ik ben overal super blij mee en ik wil het jullie graag even laten zien! 




Van mijn ouders en broertje kreeg ik een eau de toilette van Replay: Jeans Spirit For Her. Het is erg lastig om deze geur te omschrijven, maar hij is in ieder geval fris en heeft ook wel wat bloemigs. 

'Replay Jeans spirit for her heeft een topnoot van pioenroos, die gecombineerd wordt met gember en passievrucht. In de basis ruiken we een vleugje viooltjes en vooral aqua/frisse noten, die blijven ook het langste aanwezig op de huid.'

Ook kreeg ik van O.P.I. een mini setje: Couture de Minnie, waarvan ik de Liquid Sand al hier heb laten zien. Ik ben helemaal verliefd op de kleuren en ik ben stiekem bang om ze te gebruiken...

Ook kreeg ik een base coat van Essie (al de cadeautjes heb ik samen met mijn moeder bij Douglas en Etos uitgezocht)! En ik kan je vertellen: hij droogt als een malle!


Ik wilde graag iets anders om mijn nagellak in op te bergen. Mijn nagellak stond eerst altijd in een bak van de Ikea, maar het was vrij onpraktisch omdat je de kleuren niet goed kon zien. Ik had zo'n display voor aan de muur in gedachten, maar het is vrij duur en zo mooi staat dat plastic aan de muur ook niet in mijn kamer. Toen kwam mijn moeder op het idee om een letterbak aan de muur te hangen en dat is het uiteindelijk ook geworden! Deze komt van Leen Bakker.


Verder kreeg ik van familie en vrienden veel geld en cadeaubonnen. Van een vriend kreeg ik twee leuk nagellakjes van Maybelline. Zo'n blauw wilde ik nog opnieuw gaan kopen en zo'n warme geel had ik nog niet, dus die zijn heel goed gekozen, haha! Ook kreeg ik een bon van de Etos en daarmee heb ik twee Essie nagellakjes (met 30% korting!) gekocht!


Ook kwamen er zondag nog twee andere vriendinnen op bezoek (Sara van justaboutmakeup4you.blogspot.nl)! Van hen kreeg ik een super schattig doosje, heerlijke vanille geurkaarsen, een heel toepasselijk notitieboekje (nog anderhalve maand tot ik naar de USA ga!) en een leuk fotolijstje!

Ik ben heel erg blij met mijn cadeautjes en degenen die dit lezen: super bedankt! Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...