15 jan 2014

Favoriete Muziek #2 | Sara

Vandaag weer een blogpost vol muziek! Het is best lang geleden en ik vond het wel weer eens tijd. Ik ben gek op muziek en luister het elke dag. Het geeft gewoon een fijn gevoel. En ik hou van dansen, dus dat past goed bij muziek! :)







Als eerste vind ik de titelsong van The Mortal Instruments City of Bones: Heart By Heart geweldig. Het is een van mijn favoriete films van dit moment. Het nummer is gezongen door Demi Lovato. Normaal ben ik niet zo fan van haar, maar bij dit liedje zeker wel.



Rihanna en Eminem. Monster. Dit liedje krijg ik echt niet uit mijn hoofd! Het refrein blijft heel de tijd hangen en dan ga ik het weer zingen...
  


Olly Murs Army of Two. Sinds ik heb gehoord dat Olly Murs waarschijnlijk 1 van de 2 voorprogramma's is bij het One direction concert ben ik fan. Zijn liedjes zijn gewoon heel leuk en mooi.


Glee On Our Way. Ook dit liedje is zo vrolijk. Het filmpje is nog veel leuker, maar dat kan ik niet plaatsen wegens auteursrechten. Als het je leuk lijkt kan je hem zo vinden op YouTube.

Q: Wat is jouw favoriete liedje op dit moment? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...