13 jan 2014

Rimmel Glam Eyes HD Eyeshadow | Review

Voor de kerst kreeg ik van Iris dit superleuke palette met paars tinten. Precies waar ik van houd! Ik kon niet wachten om er foto's van te maken. En eindelijk komt de review dan online. Rimmel verkoopt 4 van deze paletten (in de kerstcollectie) en deze Victoria's Purple.





De verpakking is vrij simpel. Maar het ziet er helemaal niet goedkoop uit.
  

Bij dit paletje zit een spons applicator. Die gebruik ik eerlijk gezegd eigenlijk nooit.



Er zitten 5 kleurtjes in het palet te vinden. Ze bevatten geen textuur, dat lijkt zo door het licht.



De swatches zijn veelbelovend. 
  • Onderaan is de witte kleur te zien. Die zit rechtsboven in het paletje. Die zie je niet zo goed maar het is een mooie highlighter.
  • De 2e kleur is lila met veel glitter. Deze zit rechtsonder in het paletje
  • De 3e kleur is donkerpaars zwartig. Deze kleur zit linksonder in het paletje.
  • De 4e kleur is donkerpaars met weer veel glitter. Deze kleur zit linksboven in het paletje.
  • De vijfde kleur is heel licht paars met veel glitters. Deze kleur zit in het midden van dit paletje. 





De ooglook is dus erg glitterig. Echt voor een feestje of een etentje. Ik ben erg blij met dit paletje en ga hem zeker vaker gebruiken! Misschien zou de look met eyeliner nog mooier zijn.

Dit palet is te koop bij verschillende drogisterijen voor €11,99. xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...