15 mrt 2014

Fogan Perfect Lipsticks | Review

Ik ben geen lipstick meisje, laat dat duidelijk zijn. Ik heb er een aantal, maar ik raak ze eigenlijk amper aan... Ik ben altijd bang dat het op mijn tanden komt te zitten, haha! Toen ik twee weken geleden op de huishoudbeurs was, stond daar toen opeens Fogan. Met lipsticks voor €1,- per stuk! Ohjee... toch maar eens wat meer lipsticks proberen dan!




Sara schreef al eerder over 3 lipsticks die ze tegelijkertijd met mij kocht. Hier kan je die blogpost nog eens teruglezen. Zelf kocht ik vier lipsticks: een perzik, een roze 'my lips but better', een donkerroze en een paarse kleur. 



Ik vind de hulzen van de Fogan Perfect Lipsticks erg mooi. Mat zwart doet het bij mij altijd goed en de transparante doppen hebben ook zo hun voordelen! Ik denk dat het eigenlijk niet beter kan voor de kleine €1,- die je voor deze lipsticks moet neerleggen! 




14 - 06 - 05 - 09


De lipsticks geven in eerste instantie niet spetterend veel kleur af, zoals bijvoorbeeld die van Catrice dat doen. Gelukkig zijn ze wel goed op te bouwen in kleur en zie je werkelijk een (knallende) kleur op je lippen! De swatches hierboven heb ik gemaakt met slechts één veeg. 



14 is een lichte perzik kleur. Niet een kleur die je bij elk merk in de drogist tegenkomt! Helaas wel een kleur die je moet staan, en doet hij mij niet. Ik voel me net een barbie pop! Qua kwaliteit is dit wel de slechtste lipstick van de vier: hij accentueert lijntjes extreem. Dit is zelfs van ver af te zien! Erg jammer, want anders had het voor sommigen onder ons misschien een leuke kleur geweest. 



06 is de perfecte 'my lips but better' kleur. Net een tikje meer roze dan mijn eigen lipkleur en met een matte finish. Jammer genoeg accentueert opnieuw deze lipstick liplijntjes en dat is niet bepaald flatteus... Heel erg jammer, alweer!



Aah 05, mijn favoriet van de vier! Hij brengt mooi aan en is goed op te bouwen in kleur. Je kunt er dus voor kiezen een natuurlijke roze tint aan je lippen te geven, of juist lekker te knallen! De lipstick is donker roze met een koele ondertoon, wat (wat ik zelf vind dan) over het algemeen beter bij me pas dan warme kleuren. Deze ga ik zeker vaker gebruiken!




Deze laatste kleur is wellicht voor de meesten onder ons (ook voor mij!) een vrij gewaagde kleur. Persoonlijk vind ik hem wel erg gaaf, die paarse kleur! Niet iets wat ik overdag naar school zou dragen, maar misschien wel naar een speciale gelegenheid (denk aan een schoolfeest!)! Qua finish is dit de mooiste lipstick: gewoon zoals een goede lipstick hoort te zijn!



Ik ben best onder de indruk van de Fogan Perfect Lipsticks! Erg jammer dat maar 50% van de lipsticks een mooie finish heeft, maar de verdere kwaliteit is voor €1 echt prima! Ze blijven meer dan 3 uur zitten (zonder te eten) en een glaasje drinken overleven ze ook wel. Dat is bijvoorbeeld een stuk langer dan de Essence Longlasting Lipsticks


Q: Welke kleur vind jij het mooist? Liefs' Iris

Fogan is te koop fogan.nl en bij hun stands. Al hun make-up producten kosten €1,- per stuk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...