14 mrt 2014

Swatch: Golden Rose Rich Color 18

Ik kocht laatstop de huishoudbeurs mijn eerste Golden Rose lakje. Iris kocht er ook 1, daar schreef zij eerder al een review over. Vandaag ben ik aan de beurt. Mijn nagellakje komt van een andere lijn. Ik koos een mooie groene kleur, met het vooruitzicht op de lente. Vandaag een review.




De verpakking vind ik al mooi. Je ziet goed het merk en de lijn. En op de achterkant staan duidelijke cijfers van de kleur. Ze hebben geen namen. Dat is natuurlijk wel een beetje jammer. Op de achterkant staat ook nog een kleine handleiding. Het flesje is stevig. En er zit best veel nagellak in: 10,5 ml!




Ik heb op elke foto 2 laagjes nagellak op. Als base en top coat heb ik OPI Start to finish gebruikt.


De lak dekte eigenlijk met 1 laagje al bijna helemaal. Het is precies de kleur als in het flesje. Echt supermooi. Hij lakt makkelijk en heeft een vrij breed kwastje.


Ik ben erg tevreden over dit nagellakje. Wat een dekking en een supermooie kleur. Ik ga hier zeker vaker naar op zoek!

Het lakje kostte €4,95. Hij is online te verkrijgen in verschillende webshops. Zoals op


xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...