16 mrt 2014

Lente Outfits Inspiratie

Ik hou van de lente. En nu is het de laatste dagen al lekker, terwijl het nog geeneens lente is! Kan het nog beter? Nu hoorde ik dat we nog wat winter weer krijgen, maar ik doe alsof ik dat niet heb gehoord. Daarom vandaag inspiratie voor LENTE outfits. Want de winter hoeft niet meer te komen!





Zomer in NL, haha! Nee, ik vind deze outfit super leuk. Natuurlijk nu nog een beetje koud. Maar met een panty kan het wel. Die 'kousen' had ik weggelaten. Maar dat is persoonlijke smaak.


Ik hou van spijkerstof. Broeken en blousejes. Spijkerstof staat iedereen!



Dit is misschien ook nog een beetje koud. Maar wel erg leuk. Ook dat dat rood zo terugkomt.


Dit is een van mijn favorieten. Die jas is zoooo leuk. En dat rokje ook. Gewoon de hele combinatie. hier zie ik mezelf wel in lopen. En wat een gave schoenen!



Cropped top! Ik hou van crop tops. En met lange mouwen zijn ze ook superleuk gewoon op een lage broek of een high waisted broek. Die schoenen vind ik persoonlijk niet zo mooi.


Wat een leuk jurkje! En de kleur van die jas is ook mooi. Ik weet niet of dat echt bij mij past. Ook zijn de hoedjes weer in. En ik vind ze best leuk.


Die ketting! Wat leuk. Deze outfit zou ik zelf ook kunnen dragen. Zo leuk. En weer met een hoed.


Deze legging is echt super. Helemaal vol met glitters. En een mooie felle clutch. Erg leuk!



En dit draag ik soms ook wel eens zelf. Weer spijkerstof. Ik hou er van. Het maakt je stoer maar ook romantisch. En je kan er veel soorten schoenen onder aan.

 Alle foto's komenvan lookbook

Wat is jullie favoriete outfit?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...