2 mrt 2014

Opgemaakte Producten #4

Ik vind het opmaken van een product heerlijk. Gewoon een gevoel van 'trots' dat je je geld eens wél goed besteed hebt, haha! Normaal gesproken schrijf ik niet altijd over de spulletjes die ik hem opgemaakt, maar deze keer zaten er toch wel wat interessante producten bij, die ik graag met jullie deel!




Als eerste heb ik deze twee deo's van Fa opgebruikt. Ik vind Fa deo's altijd heel erg lekker ruiken en vooral deze zijn mijn favoriet! De roze is erg fris en meisjesachtig, terwijl de paarse juist wat zwaarder en winters is. 


Ook heb ik twee shampoo's opgemaakt: een van Schwarzkopf en een van Yves Rocher. De perzik shampoo is mijn meest favoriete shampoo ooit, want oh wat ruikt 'ie goddelijk! Ook is deze droogshampoo van Schwarzkopf helemaal op. Hij werkt prima, maar die van Batiste zijn net wat voordeliger (grotere inhoud) en ruiken ook wat lekkerder. Ook maakte ik dit haarserum van Andrélon helemaal op, al voor de tweede of derde keer... Nu heb ik een ander Andrélon serum met drie keer zoveel product gekocht, voor één euro meer! 


Ook lagen er drie huidreinigers in mijn opgemaakt bakje: een oogmake-up remover van Helena Rubenstein, die mijn moeder en ik al jaren gebruiken. Ook maakte ik al weer mijn vierde (?) lotion van Garnier op, maar nu gebruik ik een tonic van Nivea. Een paar euro goedkoper en werkt tot nu toe even fijn! Ook vond ik het tijd om mijn reinigingsmelk van Kruidvat te vervangen met de roze variant. Hier kan je een uitgebreide review ervan lezen! 


Ook maakte ik twee huidverzorgingsproducten op. De Body Butter van H&M nam ik ooit een keer mee voor €1,- en ruikt geweldig lekker naar citroen! Ik ben echt dol op die geur! Erg jammer dat hij helemaal op is, en niet meer te koop is... Het product van Dove was wel okay, maar niet geweldig interessant. 


Ook is het tijd om deze twee nagellakjes weg te doen. Beide kleuren zijn bijna helemaal op en niet meer normaal te gebruiken. Erg jammer, want het zijn echt de leukste kleurtjes ooit! Die van Miss Sporty dekte zelfs in één laagje!


Q: Welk product koop jij steeds opnieuw?
Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...