18 mrt 2014

TMI tag- Sara

Vandaag is de beurt aan mij. Ik ga de Too Much Information tag doen. Hij is erg populair. Maar ook erg leuk. Iris deed hem al. En vandaag doe ik hem. Ik wilde hem al een tijdje doen. Maar het kwam er steeds niet van. Ik begin maar snel. Want het zijn 50 vragen!


1: Wat heb je aan?
Een jurkje van de H&M zomercollectie van 2 jaar geleden met een vestje. En op een spijkerbroek. En een kraagjes ketting.


2: Ben je wel eens verliefd geweest?
Natuurlijk!

3: Heb je wel eens een vreselijke break-up meegemaakt?
Nee, gelukkig niet.

4: Hoe lang ben je?
1,65 meter.

5: Hoeveel weeg je?
Dat is een vraag die ik niet ga beantwoorden.

6: Heb je tattoo’s?
Nee.

7: Piercings?
2 Gaatjes in elk oor. Meer niet.

8: OTP?
???

9: Favoriete fictieve tv koppel?
Adam en Tessa. Van voor ik doodga.

10: Favoriete serie?
Glee, The Carrie Diaries, Unforgettable, the Blacklist en Wie is De Mol.

11 Favoriete band?
One Direction!



12 Wat mis je?
Vakantie :) En een vriendinnetje dat nu in Canada zit.

13 Favoriete liedje?
Op dit moment All Of Me en Counting stars.

14 Hoe oud ben je?'
16

15 Sterrenbeeld?
Boogschutter en soms schorpioen. Het verschilt per tijdschrift.

16 Kwaliteit of eigenschap in een partner?
Humor en vertrouwen.

17 Favoriete quote?

18 Favoriete acteur?
Taylor Lautner. Ook vind ik Jeroen Spitzenberger en Jeroen van Koningsbrugge erg grappig.

19 Favoriete kleur?
Turquoois, kobalt blauw en bordeaux rood.

20 Harde of zachte muziek?
Zachte.

21 Waar ga je naar toe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer.

22 Hoe lang douche je?
5 tot 15 minuten. Niet echt heel lang. Maar ik heb best dik haar, dus dat duurt altijd even.

23 Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
make up een kwartiertje. En aankleden en haar ook ongeveer.

24 Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet.

25 Wat is een turn on?
Goed met iemand kunnen praten, maar ook lachen.

26 Wat vind je een afknapper?
Schijnheilige mensen en roken.

27 Reden youtube kanaal?
Voor mijn blog. Eerst voor mijn vorige. En Iris had al een kanaal bij deze :)

28 Angsten?
In het donker buiten vind ik niet zo fijn.

29 Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Mijn ontslag.

30 Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Van het weekend nog tegen mijn moeder.

31 Betekenis naam youtube kanaal?
Gewoon de naam van onze blog. Haha.

32 Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben nu bezig in De Donkere Kamer van Damokles van Willem Frederik hermans. Ook lees ik voor Engels Girl in Translation van Jean Kwok. En voor mijn plezier Paper Towns van John Green. En ook nog wat tijdschriften.

33 Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Unforgettable.






34 Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder.

35 Wat is de relatie tussen jou en de persoon die je het laatste een bericht gestuurd hebt?
We zijn schoolvriendinnen. Ze komt uit Frankrijk en woont nu in Nederland :)

36 Favoriete eten?
Sushi en Grieks. En natuurlijk ook friet en pizza.

37 Waar wil je nog graag naar toe?
Amerika, Engeland, Australië, waar niet eigenlijk!

38 De laatste plaats waar je was?
Utrecht. Voor de open dag van Hogeschool Utrecht.

39 Heb je een crush?
Ja

40 Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Ik kan het me niet herinneren....

41 Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Best wel vaak. Maar ik kan niet zo even iets noemen.

42 Wat is je favoriete smaak snoepje?
Caramel.

43 Welke instrumenten speel je?
Ik speel Klarinet.

44 Wat is je favoriete sieraad?
Alle statement kettingen vind ik tof!

45 Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Batminton en Acro bij de gymles van school.

46 Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
All of me.

47 Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet. Ik vind openingszinnen zo vreemd.

48 Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee, ik heb er geen.
49 Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vandaag. Ik ben vandaag een dagje vrij :)

50 Wie geef je de tag door?
Iedereen.


Dit was de tag. Ik vond hem erg leuk om in te vullen. Neem hem gerust over en laat een linkje achter. Want ik vind het leuk om jullie antwoorden te lezen.

xx Sara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...