29 mrt 2014

Lentekriebels Tag | Sara

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Over de lente! Ik ben gek op de lente en hij is ook al officieel begonnen. Ik vond deze tag bij beautybyjuly. Ik vond de tag zo leuk, dat ik hem vandaag voor jullie beantwoord!




1 Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

Zon, lekker weer, dunne jas en lekker buiten zijn. Gewoon weer in de tuin kunnen leren in het zonnetje. Dat is het ultieme lente gevoel voor mij.


2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Bloemig en licht. Ik vind het zo leuk als alle bloemen opkomen, en ook al ruik je ze niet heel vaak. De geur van bloemen hoort voor mij bij de lente.


3. Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Turquoise en peachy. Ik ben niet een super nagellakfan. Maar ik draag het vaker in de lente dan in de winter. Vooral op mijn tenen vind ik leuk. Dat blijft vaak langer zitten.



4. Wat is je favoriete lente bloem?

Ehm, niet echt een lente bloem. Maar ik vind rozen altijd erg mooi en gerbera’s.


5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?

Ik vind color blocking altijd erg leuk. En voor de rest volg ik niet echt de trends. Gewoon veel mooie kleuren en leuke statement kettingen. Ook blijf ik peplum leuk vinden.


6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?

Ik vind Cherry Bloom nr. 18 van Kruidvat erg lekker en Sex and The City Hello Lover (review). Qua geurkaarsen heb ik nog niet echt een favoriete lente geur. Waarschijnlijk iets met rozen of framboos.


7. Houd jij een lente schoonmaak?

Ja, ik denk het wel. Ik wissel mijn winter voor mijn zomerkleding om en daarbij gooi ik ook kleding weg. Dat gaat wel naar het goede doel, als het nog goed is. Bovendien ruim ik elke week mijn kamer wel op. Ik kan echt niet tegen rommel. Ook verander ik soms de indeling van mijn kamer een beetje. Maar dat ga ik dit jaar niet echt doen denk ik.


8. Wat is je favoriete lente accessoire?

Statement kettingen, tassen en een zonnebril. Ik vind dat een zonnebril erg veel zegt over de stijl van iemand. Zelf heb ik 2 pilotenbrillen. De ene neem ik mee naar school, en is al wat ouder. Dus als die kapot gaat in mijn schooltas is dat niet heel erg. En ik heb een nieuwe die ik draag als ik ergens heen ga, dat geen school is.


9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?

Ik denk dat ze met tulpvakantie de meivakantie bedoelen. Ik ben van plan om naar Rotterdam te gaan. Met Pasen gewoon gezellig ontbijten en gourmetten. Voor de rest zijn we de 1e week allemaal vrij. Dus gewoon lekker samen zijn en het gezellig hebben. Voor de rest weet ik nog niet echt wat ik ga doen.




10. Omschrijf je favoriete lente outfit?

Ik vind jurkjes erg leuk. En crop tops! Mijn favoriete lente outfit is op dit moment denk ik mijn H&M spijkerbroek en mijn H&M crop top met madeliefjes. Ik heb ze allebei laatst verkocht. Voor een short vind ik het nog te koud.

Ik vond het een superleuke tag om in te vullen. Ik word vrolijk van alles wat met de lente te maken heeft. Neem de tag gerust over.

Q: Wat is jouw favoriete lente outfit? xx Sara                         

                                                   Ik heb alle foto's in deze blogpost zelf gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...