4 mrt 2014

Mijn Gezichtskwasten Collectie!

Toen ik net begon met bloggen, had ik er geen idee van wat goede kwasten voor je make-up konden doen. Ik had zelfs van die prikkende bruine kwasten van Hema! Mijn collectie breidde zich steeds verder uit en ik kreeg steeds meer door waardoor een kwast fijn is. Vandaag deel ik mijn gezichtskwasten collectie met jullie!




Real Techniques Expert Face Brush


Elke dag (dat ik make-up draag, wat lang niet altijd het geval is!) begin ik met de Real Techniques Expert Face Brush (review) om mijn foundation aan te brengen. RT kwasten zijn extreem zacht en betaalbaar, echt budget zijn ze echter niet. Deze kwast brengt je make-up goed dekkend aan en is in een prima formaat: je kunt ook goed bij de lastiger bereikbare delen van je gezicht!

Real Techniques Setting Brush 


De RT Setting Brush heb ik vorige week op het BFF-event gekocht, maar ik ben er nu al dol op! Het is een echte multitasker: je kunt er van alles mee. Concealer aanbrengen onder je ogen, je make-up setten met poeder en contouren met bronzer of highlighter! Een volledige review volgt nog, maar het is zo klaar als een klontje dat dit opnieuw een geweldige kwast is van de Pixiwoo zusjes!

Hema Grote Poederkwast


Ook heb ik nog deze grote poeder kwast van Hema (review). Deze kwast heb ik maandenlang aan een stuk door gebruikt, maar sinds kort is daar een einde aangekomen. Mijn huid is erg verandert door de 'winter' en ik breng al snel veel te veel poeder aan... Vandaar dat ik nu ook de RT Setting Brush heb aangeschaft: om mijn gezicht zo subtiel mogelijk af te poederen. De kwast van Hema is wel hartstikke prima hoor: hij is erg zacht en brengt fijn aan!

Essence Blush Brush


Ik gebruikte de Essence Blush Brush (review) lange tijd voor mijn foundation, totdat ik de RT Expert Face Brush in handen kreeg. Sindsdien gebruik ik de kwast waar hij eigenlijk bedoeld voor is: blush! De kwast is spotgoedkoop, ziet er lekker vrolijk uit en is ook nog eens geweldig zacht! Ook vind ik hem erg fijn voor bronzer, omdat hij op zo schuin afgesneden is.


E.L.F. Stippling Brush


Ik moet zeggen dat ik de E.L.F. Stippling Brush (review) niet dagelijks gebruik, maar desondanks kan ik niet meer zonder deze kwast. Deze kwast is goed gebruikbaar voor foundation, maar zelf gebruik ik hem meestal voor (te) goed gepigmenteerde blush! Hij zorgt er namelijk voor dat er ik niet de hele dag als een clown bijloop met knalroze wangetjes!

Catrice Blush Brush


De Catrice Blush Brush (review) is na de eerder genoemde RT kwasten mijn grootste favoriet. Hij heeft namelijk dé perfecte vorm voor het aanbrengen voor highlighter! Voor deze taak gebruik ik hem dan ook echt elke dag weer! Ook kan je trouwens prima blush met deze kwast aanbrengen, hoor!


Etos Waaierkwast


En mijn laatste gezichtskwast is deze Etos waaierkwast (review). Deze kwast gebruik ik vooral in de zomer, namelijk voor bronzer! Hij helpt je ontzettend bij het subtiel aanbrengen van je bronzer, zodat je er niet als een barbiepop komt uit te zien!

Q: Wat is jouw favoriete gezichtskwast? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...